Poop

-update från i fredags. Det blev inte av alls.


Igår spenderade jag kvällen hos Linda eftersom karln i princip slängde ut mig (...)
Det blev lite banana shakes, NYTT SCRUBS-avsnitt och nintendo 64. yummie funny funny.

Igår vaknade vi,
karln åkte och tränade och jag skulle gå ner på ego och tajta till mig.
Men eftersom jag missbedömde Ego's öppettider så fick det bli en promenad till Granlo in da rain och sen till Hellas träning.

Det blev en liten visit på Sporthallen också för att titta på laget när de hade uppvisning under pausen.
Ja, och här skulle det vara en liten film på dem men den var för stor så jag ska försöka kolla om jag kan klippa till den lite. Hur fan man nu gör det?!


En high-five från underbart söta Iris tackar man inte nej till!
image1497
Självklart skulle det vara så jäkla högljutt så mammsen Elin var ju tvungen att hålla i na hela ti'n så mitt försök till kidnappning kunde tyvärr ej genomföras.
Men det kmr ju fler ggr...

Inte för att jag på riktigt skulle göra det då.

eller?

Vi drog en sväng på "ikken" som the snake vill kalla det och gjorde några snabba inköp.

En råtta till JD som hon ska få massakera och en bänk till toan.
image1500
Den ska sjävklart sandpappras o betsas eller hur det stavas.


Vi har ett riktigt mysmonster till katt iaf. Och det ska man väl inte klaga på.. men det där snuttande need to go away, or else.


Idag var jag ju så där helseriös och fick en genomgång av en instruktör på Ego. Så nu har jag ett program jag ska gå efter, där jag inte ska bli större muskelmässigt men få markeringar och tajta till mig.
Aiight.

Och imorrn ska vi på Aveny med jobbet, nåt ska vi göra men längtar nog mest till amerikanska buffén.

Nu får det vara nog.

Frid

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä det är ju det som är grejen att anna bor kvar och delar med nån annan av våa uppsalahomies så kan mina möbler stå kvar så kan jag flytta in hos annie va där å ha kul + plugga sen komma tillbaks til uppis efter jul när annars har man chansen att flytta till en ny stad utan att behöva fixa varken bostad eller jobb? vore kulkulkul men har fortf beslutsångest vill inte lämna annabanana heller fast hon finns ju kvar. men det blir inte närmare till Er heller! AAAH. jaja snart måste ja bestämma mig. långkommentareN:) hejhå

2008-04-14 @ 22:25:47
Postat av: ma lin

it was me

2008-04-14 @ 22:26:09
Postat av: Li

cute baby! blev skitfint med bänken :) nu mysa med karln och se film!

2008-04-14 @ 23:03:02
Postat av: jennifer

kan jag göra, men vad heter hennes blogg då? och du måste ta reda på vilka färger och så hon vill ha :)

Postat av: Maijsan

inlägget ligger lite längre ner nu, men de heter "blivande föräldrar" :)

2008-04-15 @ 14:06:04
URL: http://mmmaija.blogg.se
Postat av: mali

nja alltså jag kan ju läsa mina kurser typ överallt och sen tillgodo räkna. så ja tänkte läsa religion en termin och sen räkna in den i lärarprogrammet typ. petei vill ju va kvar i sundsvall fur-evah så de är väl bara å passa på å göra tok som han inte vill göra innan han kommer ner, hur går det för dig poopie? när kommer duuuu

2008-04-16 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback