Morgonen började..

med en stor rap. Seriöst.
Efter all mat igår så är det inte så förvånande. Why didn't they stop me?

Jag, Ida och Eva plockade upp vår kära vän Kate ich hennes kompis vars namn jag måste återkomma med.
Det var ett speciellt namn.
Men det var iaf jättekul att träffa henne igen och självklart kul att träffa... hennes kompis.

Det värsta var dock min engelska. Vad hände där egentligen?
Riktigt risig, stammade och sa reservord för ord som jag inte kom på. Pinsamt!
Men sen när vi satt och åt tacos och marängswisch och myste hela kvällen kom den tillbaka, pjuh!

Var där till 12 och sen åkte jag hem till stackarn som än en gång varit ensam hela dagen..
OKEJ MAMMA, ja erkänner, det är lite jobbigt att lämna na ibland.
Och nu himlar Linda med ögonen, men du skulle känna exakt samma sak :)


Snart ska jag till frissan! Wiho.
Vickydicky ska få göra hur hon vill!

image1547

Vi hörs hurrni, nu blire shopping o styling.
Fast först en morgonpoop.

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback