Kul..

att man haft dåligt samvete för JD hela dagen för att jag åkte till träningen direkt efter jobbet.
Så kommer man hem lite tidigare för att mysa järnet.

Vi slänger oss i soffan som två tonårstjejer på alkohol och godis, redo att mysa, snacka skit o se på "dirty sexy money" och vad gör hon?

Pruppar mig rätt i ansiktet.

Kul tjejkattkompis liksom..

image1542
Ni vill inte känna på hennes odörer.



Ja.. I helgen ska världens bästa killkompis tävla i svenska cupen i Halmstad.
Jag önskar jag kunde vara där (egentligen skulle jag också vara det) men det krockade med Kate-vistelsen då.
image1543
Jacke är grym :) Ska försöka få in ett videoklipp med honom!


Nej..nu tror jag att ja ska lägga mig i sängen. Ska upp tidigt och gå en liten prommis, ensam eftersom ingen nappade på min efterlysning :(

frid


Kommentarer
Postat av: Anonym

finbilden :)

2008-04-24 @ 22:17:32
Postat av: maling

det va jag förra med.

2008-04-24 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback