Jag efterlyser..

.. en sängkamrat från onsdag - söndag.
Nu när karln är borta kan det bli långtråkigt.
Iof har jag ju min roliga katt men skulle vara kul med lite respons på det talmässiga planet.
Så, anmäl gärna ert intresse!


image1539
Mitt första försök till den här jävla kakan gick ju inte så bra.
Men jag ger inte upp i första taget utan jag tog nya tag och försökte med den i söndags igen.

And I made it och den blev god!
Blev lite poppis idag på jobbet när jag bjöd runt min underbara kaka.. dock inte av min kollega Mats då han var för seg att ta en bit (enligt mig) men han ville se det som att jag gjorde det med flit.


Jag har tänkt på en obetydlig grej under veckans gång..
Varför är det så när folk ska säga sitt personnummer, att de textar de första sifforna men på de fyra sista så säger de dem jättefort?
Ex:
4 6 0 5 1 9 - 7865
Obetydligt men märkbart.


Nog om det. En kul grej!

Kate heter en tjej som jag, Ida och Eva träffade på under min första Thai-resan. En mycket förträfflig trevlig och go tjej som vi reste runt med ett tag.
Och vet ni vad?
Hon kommer hit på fredag! Ända från England till lilla Sundsvall för att hälsa på oss!
Tokigt va!?
image1540
Längst till vänster har vi vår kära Kate.

Så vi ska mysa till det på fredag och festa till de hos mig på lördag.


Jag fick för övrigt en väldigt fin vårig blomma av karln när jag hade en dålig dag häromdagen.
Då blev jag lite gladare.
image1541
Jag är lite bortskämd.

Men har faktiskt en liten gift till karln nu när han kommer hem på söndag. Sådeså, ja kan jag också! Ibland.
Och nu har ni fått en liten försmak av hans gästbloggande.
2 inlägg kvar då!

Tyckte ni att han skötte sig på sitt första blogginlägg ever? :)

Nej, nu ska jag se... det nyaste avsnittet av scrubs!!!!!!!!!!!!!!!!!! (marika where are u?)

frid

Kommentarer
Postat av: normalin

niiice med visit from outlänndish :D och från uppsala,ses i övermorn!

2008-04-23 @ 22:37:38
Postat av: marika

Heloooo! Jag måste berätta om en plan jag gjorde på jobbet, den var bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback