Insatt

Det här är min syster.
image1443
Hon är en duktig tjej. Diciplin så det räcker till tusen och när hon vill så kan hon.

Och har hon bestämt sig för att sätta sig in i något, då gör hon det.
Ett exempel:
Linda spelade ett tennisspel på xboxen (tror jag det var) för ett tag sen. Hon började förstå grunderna och reglerna i denna sport.
Nu kan hon nästan alla som spelar tennis och kollar gärna på eurosport. Mycket insatt!

Idag gäller det hockey.
Speciellt Timrå.
Stralla och hennes två extrapojkvänner Johan och Torkel hejar på Timrå.
Linda har köpt en bok om just Timrås lag.
Hon är verkligen insatt.
Och det är roligt.

Inget fel med att vara insatt i något, tycker det är gulligt :)


På lördag ser dagen ut såhär:
  
- Valfri frukost (my choice)
- Mys på stan och förhoppningsvis bra shopping
- Lunch på Tant Anci och Fröken Sara
- Relaxing- och spa på Södra (!)
- Middag på svenssons
- Bio

Nu gäller inte detta för en person om inte karln har valt att använda detta som ett aprilskämt eftersom han kläckte ur sig det igår.
Då flyttar jag hem till mamma igen!


Och på söndag startar Middagsklubben a la Marrki, Jensi, Errki och Helli (lät elakt det där).
Marika fick börja.
Ska bli intressant att få se vad pingsthusmor har att bjuda på :)

Nu ska jag lägga mig, helt slut.


Kommentarer
Postat av: Li

Ibland kan det inte sägas med ord:

2008-04-03 @ 12:26:53
Postat av: Li

wtf, blogg.se suger. gjorde ett geekhjärta som tydligen inte kunde visas. bah. det får väl sägas med ord. du är för härlig syster, älskar dig! ^^

2008-04-03 @ 12:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback