hyfsat seriös..

..jag är då!
Har bokat en "träff" med en instruktör på Ego på måndag.
Vi ska gå igenom vad jag vill träna och så ska han lägga upp ett träningsprogram. Niice.

I'm gonna beeee fff (fit for fight). haha, vad töntigt.

image1471


Nu är Marika och Jens på Arlanda och slappar inför sin resa till Egypten imorrn. I don't like them.
Iaf inte under dessa kommande 2 veckor.

Så nu har jag och karln suttit och kollat på resor i oktober. Är lite sugen på en sån där all-inclusive om det bara ska gälla för 2 veckor.
Vore kul att testa en lite mer lyxresa någon gång!
(Som om inte 2 mån i thailand var det, men ni vet vad jag menar)

image1472


Det här gänget var på spa't i lördags också. Tyckte jag kände igen dialekten.
image1473
Riktiga Öviksbor.
Sånt känner man igen med hjälp av "båt'n, träsprit'n, de tro ja int osv.."
Kände en saknad av mina kusiner då!

Nu blire lite grönt te och american idol.
            

Kommentarer
Postat av: Li

När gör vi roadtrippen till LG då? :D Fatta va kul att åka dit en helg, vi får ju lugnt plats även om vi tar med karlarna

2008-04-08 @ 10:20:55
Postat av: Hellas

PARTY I ÖVIK=)

2008-04-09 @ 13:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback