Frid mina kära läsare!

Det har blivit min standardfras nu.
Efter den mycket religiösa filmen Solstorm från gårdagens filmtittande så använde de denna fras flitigt.

Frid

Hör ni inte bara hur det klingar i tonen?

Frid

Långt ifrån religiös och skulle jag få för mig att vilja bli det på heltid skulle nog min anmälan inte riktigt gå igenom om the big guy up there fick bestämma så att säga.

image1477


Stackars stackars JD.
Vi brukar lämna radion på under dagarna pga vårat dåliga samvete för att vi lämnar henne ensam.
Men nu hatar hon nog oss ännu mer.

Vad hör jag när jag kliver inför dörren igår?
Finska.
Stackarn hade säkert fått lyssna på finska halva dagen.
Nog för att jag är halvfinsk och tkr att språket är coolt som fan och att JD förmodligen (men vem vet) inte förstår det mesta.
Och idag kommer vi hem till "nu blev lilla delfinen ledsen" eller nåt åt det hållet.

Så nu får det bli only P3.

Dock tror jag att hon redan planerat ut småhämnder i form av:
- Jag vaknar och hittar ett fågelhuvud i sängen.
- Hon finner nöje i att klösa sönder min Miranda-nalles huvud och andra mysdjur.
- Jag känner av en svag fläkt av kattmynta när vinden blåser över stan.
- Poopspåren i kattlådan kan uttydas i "Mord".
- Hon börjar helt plötsligt få ett utvecklat brinnande intresse för mitt knivset.
- Jag hittar hennes garnboll och upptäcker att den är lekfullt knuten som en hängsnara.
image1478
Hon är inte så oskyldig som hon ser ut....


Nog om det. Imorrn är det fredag och det betyder helg vilket betyder slappa, shopping, slappa, kanske dricka lite gott, slappa.

SKÖNT
.

Tänkte skriva nå roligt men hittade inget av värde i min underbart överlägsna hjärna just nu.
Kan man skylla på att jag är trött?
Ja.

Dagens tips: Se den nya serien Dirty sexy money som går nu på kanal 5 och som det är en kvart kvar av.
Dagens andra tips: se reprisen av Dirty sexy money.

Frid

Kommentarer
Postat av: malin

katter är onda. skönt med helg,snart. först lite tvåtimmars buss x 2.....I´M IN LOVE. som sagt. det är underskattat med praktik på nära håll när man kan få ställen som Tierp och västerås(!)

Postat av: maling

FRID

2008-04-11 @ 05:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback