Ett hav av..

finnar har jag på min haka nu efter helgens godsaker.
Dessutom ett par extra 3 kilon också såklart.

Och här kommer de efterlängtade bilderna av Middagsklubbens första middag.
Där jag för övrigt kan börja med att Marika tyckte att hon hade ont om tid och sa att vi inte skulle förvänta oss något exclusive.

Ni som känner Marika..
Behöver jag säga mer?


Fördrink och appetizers.

image1451
Mysig dukning med ljus och italienskt vin.


Hemmagjord (självklart) pizza av bl.a. dinkelmjöl, serranoskinka oliver.
Sen en underbar blåbärscheesecake.

Mm.. inget exclusive. Ya sure!

MYCKET gott var det iaf. Och jag försökte till och med på mig att testa vinet!

image1454
Efter en helg med mycket mat och gotta får man faktiskt se ut som vi gör. Helt slut.

Tack Marika för middagen och next time it is Hellas turn to make a none exclusive dinner.


Ja, mysdagen igår då.
The valfri frukost - shopping - lunch - spa - lankanmacka - hyrafilm - ben&jerry-dagen.

Den började dock mindre bra.
Vi vaknade senare än planerat, jag gör sönder en bit av spegeln med hjälp av plattången och jag rakar av lite för mkt av hellas babyfjun.

Men sen blev det bara bättre :)

Shopping

- Täckjacka och byxa för bara 400 kr.
- Träningsbralla som alla fotbollsspelare har. Tycker dem är grymt fina och sköna att träna i.
- En ny sjal
- En hög svart kjol med rosett från h&m (lyckades ej få nå kort på den för att en viss JD ville leka med just den)

image1457
The ride to..



Mys mys i varma poolen, soft i stolarna och massa god frukt.

image1461
Glader och Olinda-botoxläpp.


Myycket god Lankanmacka.

Sen blev det the flood som hyrfilm, ännu mer Ben&Jerry och en upptäckt att plattången varit på hela dagen.


Ja, och efter all glass och skit jag satt i mig i helgen så lämpade det sig för en promenad till granlo.

Ingen dålig press när familjen Kjellström kommer och kollar på matchen.
Men Lucksta vann iaf, mot Alnö: 1-0.
Mest pga den underbart braiga hejarklacken då.

image1468


Innan vi bar oss iväg till MarrkiJens så valde JD att lämna lite poop på toagolvet.
Så skulle aldrig en krabba göra, skulle Malin säga.
Vad en krabba mer inte skulle göra är dock:
- Mysa med en efter en jobbig dag
- Hitta på massa roligt tok
- Ligga och kurra med en när man tittar på tv i sängen
- och vara allmänt söt


Vad väljer man egentligen att ha som husdjur?


Nu ska jag rulla mig till sängen och kanske kräkas lite på Hellas.

Najt friends

Kommentarer
Postat av: m

bild nr 1 såklart

2008-04-06 @ 22:55:54
Postat av: m igen

myyyysmiddagen! jag åt wook själv idag :P var blåbärscakei fryst? det såg sjukt gott ut alltihop, även vinerrki, drack du upp hela glaset? hehe

2008-04-06 @ 22:58:12
Postat av: Li

Vilka fynd på teamsportia! Vi måste käka lankanmackan nångång. Tyvärr malin men vem kan motstå kattbaebisar, gaah va söta dom är

2008-04-07 @ 11:40:27
Postat av: Elin

Alltså du är sjuk, sjukt rolig dessutom. Var alldeles för längesen man träffade på dig. Nästan så att man saknar dig lite!:)

2008-04-08 @ 13:44:56
Postat av: mjaus

varför är det ingen bild på den där tuffa sport bilen ni åkte med hem från södra?

2008-04-08 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback