Being a pimp is a choice!

vilken pajas på outsiders.

Jaja, här har ni mig iaf. Och vad ni har väntat.

image1511
Inte den här gobiten då!


Vilket måndagsbarn jag verkligen inte är.
En eländig, trött och jobbig dag.

Föddes en lörda, mamma kalla mig för discotjej
Så på en lörda, ja då vet du var du hittar mig


Nu var detta dock i fredags, det blev en liten after work.
Den startade på jobbet och sen på stadshuset vilket resulterade ett ganska tvärt slut för en viss person.
Här får ni en liten inblick på kvällen.


Jag, party-lena och chiifen Emil med två karlar vid namn Ola och Mats (Mats och Ola, låter som ett barnprogram på SVT1)

image1514
En liten hämnd till Mats från Hellas.


Ni kanske ser vem som fick gå hem.

Men det var kul!



Lördagen började med en förmiddagsnap (för min del) och en liten premiärkorvgrillning med nästan hela styrkan av la familia.


Korv är som sagt basföda.

image1522
En ny modellbild till portföljen.

Klockan 17.30 befann vi oss på Oscar med mr H's föräldrar.

Mätta och belåtna (iaf jag som än en gång fick stämpel big eater) gick vi sedan till Tonhallen för en lite show av Joe Labero.
image1527
En mycket speciell man med kluriga tricks. Dock vet jag the secret bakom ett, då min kollega Mats var en av dem som fick vara med.
Trots hans extremt jobbiga och upprepande cheesiga skämt var han riktigt bra på det han gjorde iaf!


Söndagen då.
Tog en lite promenix innan karlns match på IP.

Why, why, why?
image1528
Varför envisas dessa stackare fortfarande med att ha det där jävla midälvaplanstivolit?!
Får dem ens nå besökare? Finns det någon på denna jord som tycker att det är underhållande med tre trasiga karuseller och låter någon förälder sitt barn vara i närheten av dessa mördarmaskiner som antagligen inte lagats sen 20 år tillbaka samtidigt som de får en kraftig magsjuka (inte av karusellerna utan av chokladhjulet med choklad från 90-talet)

Suck, säger jag. Suck.

Men annat kul hann jag med under min lilla prommis.

En liten bensinstöld (fniss) och en snabb stalking på ett välkänt hus.

Apropå stalking så var jag förbi ännu ett välkänt hus för några veckor sen.
image1531
Nu är det såhär att hon har valt att flytta pga att för få har besökt henne och hennes välkända scones.
Det kommer snart en update på hennes nuvarande boende och även en fräsch uppdatering av bakverken som hon gärna bjuder på.

Vi hann ju med en mjukglass under gårdagens vackra väder också!

Cajsa drog i sig två mjukglassar (Like moster, like systerdotter) medan mor och Ebba valde den "smala" varianten.

image1534
And the spring begins.

Nu ger jag upp.

Jo, ni kanske vill veta vad Hellas kommer att skriva om i sitt inlägg.
Det blev.. all three choices.
Så det kommer förmodligen inom dagarna.

frid

Kommentarer
Postat av: Bert

Jag tror Erika fick gå hem...

Detta felskickade sms fick jag 22.33 fredagen den 18 april.

Hellas försöker få der att se det ut så det åt de som att vi tar åt Sig men det gå inte, kom hem

Mycket givande...

2008-04-21 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback