Ninja-bebis..

..som är beroende av dofter och rullar in vackra kvinnor i djurfett som han sedan skrapar av med en mini-lie (såna där man hugger ner jättestora vass och djungelväxter med men i miniformat): alltså en brazilian wax.
Dock dödade han dem innan plus skar av dem håret.. kanske lite att överdriva tycker jag men.
Det är en film btw som jag såg med Florije i fredags. The parfumer.
 
Resan gick smärtfritt dit iaf. Kom fram till skövde vid 11.14, tog bussen till lidköping 11.25 och var framme där vid 12.25.
Karln hennes slängde ihop en god middag till oss, och så bar det iväg till systemet för att inhandla dålig dryck inför kvällen.
Vi värmde upp med en cider till filmen vid 16-tiden.
Eftersom vi båda var extremt short on money, så att säga, åkte vi in till stadt (the krog) innan 22 så vi slapp betala inträde. Ja vet ja vet, snåålisar tänker ni men whatewah.

image668

(Snål: håller hårt i sina pengar och undviker att använda dem om inte absolut nödvändigt)
Detta var inte absolut nödvändigt! Ha!

image669

Dock medförde detta tidiga besök inte något bra. Vi blev "utslängda" från det ena stället där det var 25år, fanns verkligen inte en person där vi skulle vara egentligen men så dyker 3 polacker upp.
Självklart kan dem ingen svenska och sjääälvklart knappt nån engelska, så där sitter vi med 3st oförståeliga polacker på +28år och de vill bjuda oss på en öl.
Vi tackar ja och låtsas dricka dem. Vet ju inte vad dem kan hitta på!
(dock vet jag att Florije inte alls låtsades dricka för hon är så pass spritkåt, admit it!)

Detta möte slutade med att vi har varsin polack bredvid oss, jag blir tydligen gift med ena och sen räddar en svensk äldre karl oss.

image670

Mycket dans, mycket små barn (+-18) och inte så mycket bjudning. Detta pga det dåliga utbudet av äldre karlar. Yngre karlar har inte pengar och har dem det så är de antagligen för snåla eller tröga för att bjuda en. Men vi överlevde, för till slut lyckades vi fixa KÖTT av två lammkött.
Jättetrevliga prickar var dessa lammkött.

image671
Alexei, moi och Gummi.

image672
.. och hästen.

Vi kom hem 5, la oss 6.

Jag vaknar 9.

Jag somnar om.

Jag vaknar igen 12 och ser på top model.

Jag blir uttråkad vid 13-tiden och väcker Florije med ett mess.

Florije stiger upp.

Vi ser riktigt slitna ut och får en varsin avokade av snälla Rickard.


Vi bestämmer oss för att åka och inhandla mer dålig dryck men systemet stängde ju självklart kl 14 i byn.
Istället går vi runt lite, besöker Florrans jobb, går lite till, åker till donken och äter.
Slitna var vi fram till 21.45 då vi lyckades bli erbjudna skjuts av Alexei och Rubber till Skövde, där vi tänkte testa på klubben Vatra. Eftersom bussresan dit skulle ha kostat pengar och var allmän jobbig, så tackade vi ja till denna skjuts.

image673
Vi gillar att skratta och vi har dem till bevis på det.

Klubbar lite, beställer in shotbricka, dansar hela kvällen. Riktigt fräsch inredning var det där och riktigt bra musik. Dock många sliskiga karlar.
Våra kära lammkött erbjuder även skjuts hem som vi tackar och tar emot. Först lite nattkrubb och sen ett farväl och sen blev det sovning vid 5.

image674
Vatra. Dock taget på min tråkiga stund ensam i Skövde på söndagen.

Jag fick även beröm för min fina dialekt. Dock även nerdissad av en annan att jag låter som en hiphoper. Ey va fan.

Söndagens aktiviteter och föda:
- vaknar 9
- ser på tv
- packar
- äter två limpmackor + ett glas mjölk
- tar farväl
- åker buss 11.55 till skövde
- är framme i skövde 12.50
- uttråkad i skövde
- går på stan
- hoppar på 14.47-tåget
- äter en banan och två limpmackor
- kommer till stockholm 16.45
- åker från stockholm 17.22
- äter en banan
- försöker sova
- tåget blir försenat med 20 min
- jättehungrig
- får 2 supergoda behövliga varma mackor av the snake
- däckar


Imorse hämtade vi stackars blöta Marika i regnet och så kom vi fram till jobbet.
Här börjar vårt arbete med att montera upp IKEAS hurts.
Vad IKEA inte berättade för oss om denna hurt var att...
... den medför skador och sendrag.
... den behöver minst två personer att kunna sätta ihop den. Seriöst.
... den minskar ens tålamod till minus 0.
... den har för små hål för skruvarna.
... den kräver personer som väger minst 50 kg för att kunna använda sin tyngd till att skruva dit skruvarna.
... den förstör verktygen och du behöver köpa nya.
... den blir skev även fast vi gjort exakt som det står!!!!!!


Och nu vill jag inte höra nå tjafs om att vi kvinnor inte kan montera ihop nåt. JAG ÄR FAN DUKTIG PÅ SÅNT DÄR MEN DEN DÄR JÄVLA HURTSEN VAR EXTREMT VÄRDELÖS.

Vi blev förtjänt av en fika på 45 min efter det.

Blev en barnagning ikväll också, det gick bra för dem. Körde mest fristående och lite trampet.

Sen åkte jag till Margarita och hon gav mig en spruta!


Nu funderar jag på att ta lite av big mommas goda köttsoppa! I LIKE MEAT!

Find the länk down here.
http://www.youtube.com/watch?v=uk2sPl_Z7ZU


Kommentarer
Postat av: mig själv

kingupdate! haha hästlammköttet var inte å leka med om man kollar på bilden :D

Postat av: Li

du ser lite schleten ut på lammkött-bilderna ^^ hade även nightmare om thailand där du blev av med ena benet hela tiden. det var som i the butterfly effect. jag skrikandes när ditt ben köttades av, gick tillbaka i tiden, nytt scenario. ditt ben köttas ändå av. hela tiden. var helt matt när jag vaknade. vet inte om thailand var sån bra idé :S

2007-09-18 @ 20:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback