Marrki the bear-eye-poker

image643
Hon vet hur hon ska tygla björnen.
"Inte störa när jag sitter på dass!"

haha.
jag är så lättroad.

Jag är fortfarande boeldi men mår helt okej så jag har kunnat jobbat. Så det är ju bra. Nu äre bara mandeloperation, äta-soppa-i-2-veckor-dieten och sen aldrig mer böldi no mooore!

Nästa helg ska jag hälsa på min kära barndomsvän Florije och hennes karl Ricaaardo. Wiho!
image644

Kul att jag trodde det skulle bli billigare att boka tåg ju närmare resan skulle äga rum men så var det inte. Jag hoppas på att priserna ändras tills ikväll. (PRETTY PLEASE). Annars blire dyrt, eller bil!
Fast åka bil själv till lidköping vet jag fan inte om det är så bra idé.
- jag skulle nog somna vid ratten
- jag skulle nog köra vilse och hamna i linköping
- jag skulle nog ha riktigt tråkigt
- jag skulle nog äta under hela resan vilket medföljer en viktuppgång

We will see.
image645

Idag är jag, Marika och Malin lediga. Vi ska vara med varandra.


Det var en gång en pojke som var ute och gick med sin pappa och så kom de fram till ett ovanligt hus.
Pojken frågade vad det var för något hus. Pappan visste att det var en bordell så han sa:
- "Där inne får man valuta för pengarna".
Jaha sa pojken och så gick de hem. När de var hemma så slängde pojken spargrisen i golvet, tog alla pengar och gick till bordellen. Han knackade på och en tjusig brud öppnade dörren. Pojken sträcket fram pengarna och sa:
- Jag vill ha valuta för pengarna.
- Vänta lite, sa bruden och gick in och funderade på vad hon kunde göra. Då kom hon på en idé och bredde tre skinksmörgåsar och gav till honom. Han fick smörgåsarna och gick och smaskade på dom på vägen hem. När han kom hem så frågade pappan var han varit. Då säger pojken:
- Jag har varit där man får valuta för pengarna.
Pappan blev helt stum och frågade:
- Ehm, jaha, hur gick det då?
Pojken säger:
- Aaaaa, de två första... De tog jag i ett nafs, fast den tredje den slicka jag bara lite på skinkan.


ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback