kalla oss lusar..

.. fast mamma vill helst inte att jag berättar varför...

Mamma hade hand om syrrans ungar idag:
Selma 7 år säger till mamma:
- Mormor, har inte du målat ögonen idag?
- Nej, det har jag inte..
- Nu ser du ut som en riktig mormor..

haha, ungar är så ärliga. Love it.
Ska också bli så ärlig, fast då åker man väl på en käftsmäll istället! Inte lika charmigt kanske.

Här kommer lite fler pics från i lördags!
image699
Malin var glad. I like her face.

image705
Harder, better, faster, stronger-dansen var en succé.

 
Likaså Daniel & Lukas - Datahop - dansen.

image708
Lill-Cruella Deville


Jag gillar den här bilden. Inte pga att jag tittar rätt in i kameran och ser alldeles fullständigt vacker ut, utan pga A-L's moves nere i hörnet!

image711
The lizard!!!


Busparet!

image713
Marrki the loser. Klappleken är kul!


Det var en jättegod bål också!

   
småplanerarna.

   
Jag gillar de heta diskussionerna mellan mig och Jens Mens.


Marika försökte få tyst på honom..


sen blev vi alla glada!

image724
Snyggsyster, CrazyMarrki, PartyA-L.

image725
Och ett snygg avslut på kvällen!


image700
Reklam för DKNY (Be Delicious) Green Apple. *blink*

..och när ja ser *blink* tänker jag på:
http://www.youtube.com/watch?v=Dt4zvJNXbdI

..och när jag tänker på kittycat så minns jag tillbaka till:
Nyår, 2006 i Vemdalen.
     
VAAAAART blir det i år?


image726
Did you just grab my ass? I can totally understand why if you did.

Vilken film är denna kommentar ifrån? Ge mig det rätta svaret och du kan vinna ett fint pris.

Kommentarer
Postat av: mig själv

hahahaha! kungbilderna

Postat av: mig själv

särskilt äset :D

2007-09-25 @ 00:03:18
URL: http://normalin.blogg.se
Postat av: marrki

Haha är det din hand där nere till höger malin?! ser ut som din lilla barnhand!

2007-09-25 @ 10:53:28
URL: http://marikah.blogg.se
Postat av: mig själv

it sure is ;D

2007-09-25 @ 13:27:05
URL: http://normalin.blogg.se
Postat av: Errki

jag gillar den håriga handen mest

2007-09-26 @ 10:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback