gråter

över vad mitt mani har gjort mot mig! Fattiglapp!

Gråter även över att jag varit så naiv, eller dum helt enkelt. Kunde ha bokat för ett tag sen till resan till Florije då. Hade kunnat varit "billigt". Nej nu sitter man här och övervakar sista-minuten-biljetterna, vilket säääkert kommer att ta slut sekunden innan jag hunnit kollat. Så då åker man på 1800kr-tåget.
Och då är det inte ens första klass! Loving it.

Nog om det! Kanske ska sprida lite lycka iaf.

I fredags åkte jag, sara, malin, marrki på IKEA och stan där sara spendera en massa pengar och vi fattiga tittade på. Eller jag köpte ju självklart något, en grå huvtröja!
På eftermiddagskvisten blev det en grillning ute på spikarna, jättemysigt.
image651
Korv är gott. Jag gillar mat.

    

image655

Efter blev det en tur till Marika. Där fanns en tupplur, en film, en rabarberpaj, en grönsak och dipp, en snake, en marika, en sara, en malin, en ida. Bra skit.
image648
Ida kan det nya modet!

image649
Pajji pajji! Den var god!

image650
Visst ser det ut som att vi har roligt?!


Lördagen bestod
av jobb och sen en middag hos Linda och Stralla. Den blev jättegod och så myste med vi med lite Dane Cook.
Annars har jag bara jobbat och varit jättetråkig.

image647
I söndags, invigde jag mina nya springskor! Dem var jättebra så det var ett bra maniköp!
Däremot fick jag ont i bröstkorgen som fan men gav inte upp för det dumt nog.
Kan ju bero på att jag fortfarande äter pencilliiiinipills.
Blev en trip på IKEA, tråkigt, men sen vägde fikningen upp på waynes med Hellas och sistah. Spela kort, åt, drack te.. cozy!


Tråkiga liv känns det lite som nu. Tror att det beror på att jag inte vet hur jag vill göra framöver. Och orolig över ledigheten från jobbet under thai. Orolig över om man kommer in på dietist. Orka denna oro.

UUUUUUUUSCH vad dyster jag är! Äre nån jävla höstdepression jag åkt på?!

Lite fler bilder från kräfti btw.
image656
Inredningen blev ett lite snäpp bättre (?) än saras födelsedag!

image657
Vi hade ju Jennas ballongkräfta!

  
.. hattar och en sovande partypete.


.. en kråkcarro.


.. en kräftmalin.

image664
och en psykopat-ida!



En god gärning utförde jag och Marika igår.
Vi muntra upp en liten Madde med en kaffe, chokladboll och halstabletter till den onda halsen. Hon blev glad!
image662
Och imorse åt vi frulle tillsammans och bakade även mandelkakor. Är ju dock inget kakfan men helt okej från min sida blev dem! Det var mysigt!

Undrar vilken fylla man ska dra i helgen..
Askungen-fylla:  
Jag kommer hem och har tappat en sko och kläderna hänger i trasor.

Törnrosa-fylla:  
Jag slocknar i hundra år. 

Snövit-fylla:
  
Jag vaknar upp med sju främmande män i sängen. 

Lilla Sjöjungfrun-fylla
Mina fötter klibbar ihop och luktar fisk. 

Lilla Rödluvan-fylla
Jag vaknar upp med en (inte min) mormor i samma säng. 

Kejsarens nya kläder-fylla: 
Jag vaknar helt naken i rännstenen och upptäcker en pekande folksamling. 

Stålmannen-fylla
Min kropp är både röd och blå, och folks viskningar låter som höga skrik. 

Joakim von Anka-fylla
Jag vaknar och har en stor hög med pengar men inga byxor. 

Pippi Långstrump-fylla
Jag vaknar mellan en häst och en apa och finner väskan full med pengar. 

Stora Stygga Vargen-fylla
Jag har så taskig andedräkt att jag kan blåsa omkull ett hus. 

Bambi-fylla
Mina ben vägrar lyda dig och ditt huvud känns stort som en badboll. 

Attila-fylla:
Jag lämnar kaos och förödelse där jag drar fram. 

Christoffer Columbus-fylla
Jag vet inte vart du är på väg, inte var jag är när jag kommer fram, men hela kalaset bekostas av staten. 

Tarzan-fylla:
 
Jag vaknar halvnaken i skogen och undrar varför jag är så hes. 


Jag gissar på en askungen-stålmannen-bambifylla.
Men hoppas mest på en Pippi-fylla!

arrivederci


Kommentarer
Postat av: ma lin

"Kejsarens nya kläder-fylla:
Jag vaknar helt naken i rännstenen och upptäcker en pekande folksamling" hahaha anton körde ju typ den när jag¨å pete hittade han i rännstenen :D han var dock inte naken men


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback