el otoño!

Hösten är här!
.. märkte jag och Marika som gick till das work igår.

image676   
en söt liten marrkiles säger hej hej!

Igår så hade jag tråkigt när jag väntade på kära smalin, peteybitch o lindhoe så jag bakade en fransk chokladtårta!
Så här skulle den se ut:

.. men efter lite förberedning:

.. så blev den så här istället:
image680
Klart mycket bättre tycker jag! Tobleronebitar och krossad toblerone i mitten!
Den blev ju självklart en succé på jobbet också så jag är nöjd.
Denna fina tårta/kaka, var bla till Pernilla.
"Ursäkta oss, men vi är fortfarande i förnekelsestadiet.."


Jag vill presentera er för någon.
image682
Det här är bekymmerrynkan also as known as B.R.
Han har följt med mig länge.. typ runt då jag började få migrän lite titt som tätt.
Han brukar komma fram på soliga dagar (solen i ögonen), bekymmerliga dagar, arga dagar och tänkardagar.
Han medför dock inte med så mycket bra.
En solig dag i Thailand dök han upp under ett strandbesök. När jag kom tillbaka till bungalow'n och ser mig i spegeln har han lämnat ett spår. En vit rynka på en negerpanna.
Också häromdagen på jobbet, vilket var en tänkardag, såg jag ett märke efter denna B.R.

Så därför tänker jag, som J.LO och många andra kändisar har gjort, försäkra min bekymmerrynka.
Kanske the gay (tidigare känd som the snake) har lite tips på vad jag ska välja för försäkring?


Jag ska visa er mina senaste inköp. Jajaja, ska inte handla "men det var ju rea!"

 ... en lite rockigare tischa från H&M och satinjackan från das work!

 ... en bas-tshirt (köpte även en svart) från H&M, kjol och klänningen från jobbet.

   
Klänning från jobbet och halsband från H&M. I'm a diamondgirl! ..eh (?) men det var fint!


Idag var jag och Linda på stan och leta nå party party till henne tills på lördag. Vi hitta en fin kjol med hängslen som satt som gjutet. Sen blev det lunch, teköp och snikbuss (betala bara 11 kr) hihi.


Nu ska jag sova lite innan agningen och min egen träning ikväll.
image688

Vi plannade lite inför thai igår. IIIIH. 38 dagar kvar!

tjingeling leopardstring

Kommentarer
Postat av: mig själv

fiiin bilderna! the gay is never more the snake. imorn kaka? och bränna skiva?

Postat av: Isabell

Jag håller med normalin, fina bilder! :D

2007-09-23 @ 20:02:53
URL: http://isabellh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback