De flesta människor är som flatlöss..

... de bara förökar sig och är jävligt irriterande.


Så kände jag igår. Jag var på krigstigen.
Kunder som ringde 20 mil bortåt och bara VILLE HA DEN DÄR TRÖJAN JÖÖÖÖÖÖ! Sry, kan inte göra nåt åt det förutom att du ÅKER DINA JÄVLA 20 MIL HIT OCH KÖPER DEN DÄR JÄVLA TRÖJAN SOM DU SÅ JÄVLA GÄRNA VILL HA!  

Men idag är jag glad-errki!
Började dagen med en liten promenad/joggingtur och en hääääärlig dusch!
Tyvärr vågar man knappt gå in i mitt rum av vissa orsaker så mina uppgifter denna vecka är:

- möblera om och göra rent från golv till tak
- vädra alla mina kläder
- köpa en byrå
- gå 2 timmarspromenad imorgon
- gå till arbetsförmedligen kl 10.00 på fredag och träffa nån Per (?) tror jag, måste kanske kolla upp det där
- ha myskväll med småtjejerna, syster och the wanker på fredag kväll
- äta middag på alnö på lördag (?)
- fika med ginaligan på söndag
- föräldrarmöte på birsta kl 18.00 på söndag


(jag gillar den håriga handen på stjärtbilden i förra inlägget)
Och jag har fortfarande inte fått svar på var den där repliken kommer ifrån för film!!! Ni vinner ju ett pris! Figure it out, yiiiissus!


image727
Marrkiles och Errkiles, the superheroes at Gina Tricot.
(Made by Åhlund)

Kommentarer
Postat av: mig själv

åhlund is the shit

Postat av: marrkiles

uuuuuuuunderbart!

2007-09-27 @ 07:54:13
URL: http://marikah.blogg.se
Postat av: Ronk

Se upp för Peeeer för han praaataar såååhääär! Jag vill ha mina $ btw :)

2007-09-27 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback