boeldi boeldi boeldi

Än en gång blir jag som en av rollerna i Austin Powers. Fast nu är jag som boeldi.
image640
moley moley moley

Kul att man betalar 150 kr ur mitt fattiga konto, för att Ulla-Karin, my nurse, ska berätta att jag ska äta ännu en pencillinkur. Fast starkare.
Kommer bli immun mot allt läkemedel utom thaipills snart.
Dessutom en remiss till sjukhuset och en rekommendation att ta bort halsmandlarna.

What to do..

Har fått umgås med min sjuka vän Marika och IcaMalin en stund iaf.

Sen en skjutsning och första träningen med barnen.
Sen då?
Kanske en..

Aggressiv bakning
En helt vanlig jävla kaka:

Ett ägghelvete
1 dl sur kakao
Så lite smör som möjligt
Socker
Ingen djävla mandel i alla fall
2 dl bakpulver
1 pkt fula russin
1,5 dl allerginötter

Fyllning:

1 dl tradigt vaniljsocker
1 melon eller nåt
Sprit

Häll nästan allt i en bunkjävel och kör med en elvisp i en kvart. Grädda direkt i skålen. Skit i att smöra och bröa. Kakhelvetet fastnar ändå. Dunka ut skiten på matbordet om du kan. Garnera med krossad melon och sprit.
Det spelar ingen roll.
Skit i det.
Släng ut matbordet genom fönstret.
Drick upp spriten..

image642

so long suckers


Kommentarer
Postat av: Li

haha, "Kakhelvetet fastnar ändå" xD den var skön

2007-09-03 @ 23:23:36
Postat av: mig själv

gunnar åkerlund is the shit

Postat av: marikan

Jag vill också vara gift, det är så långa köer å ica.

2007-09-05 @ 12:12:34
URL: http://marikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback