And I'm booked!

Nu har jag bokat resan! Fick 500 kr billigare, och jag åker 05.16 inatt.
Hade nog kunnat fått det ännu billigare men jag våga inte köra sista minuten med hemresan och så slutar det med att man inte kommer hem alls. BAAAAH.

Skövde - Lidköping. Here I come!



Damn, nu vart jag pigg.

Den är lite seg i början men kolla den!
http://www.youtube.com/watch?v=K2cYWfq--Nw
Nu är det så här. Mina länkar syns inte, och jag hittar inte hur man ändrar färg i stilmallen. Men länken finns där emellan iaf. Search it and u will find!
Som en liten skattjakt, kan finnas där men man vet aldrig! Då är frågan, har jag gömt länkar i mina andra inlägg?

Kommentarer
Postat av: Li

Du får hälsa bruden från mig och stralla :) länken var grym! ^^ poess

2007-09-13 @ 20:36:28
Postat av: mali

haha länken var inte grym utan ljud!

2007-09-14 @ 09:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback