We are on you!

Marika och jag har kommit på er!
Älgarna och lusarna försöker ta över världen. Vi har dock inte kommit på deras strategi än men snart så!
Det är därför jag åker till Thailand, lite research och forskning.
Vi har dessutom fångat en gisslan. Ett mycket brutalt förhör kommer att ske.

image753


Helgen började med att jag och Marika for till Madde aka Mr Burns och tog över bakningen. Resultaten blev lyckade!
Det blev lite:
- Brownies med nötter
- Bööllar
- Snickerskakor
Och så bjöd Madde på hembakta scones när vi kom också. MVG plus.

     

image757
Sen var vi jättemätta och hade ont i magen både av bulldeg (mest jag) och en jevla massa skratt.


Förstår inte varför jag ska envisas med att äta bulldegen innan den blivit själva bullen. Måste vara nåt från the childhood. Eller så är jag mest svullo.
Samma sak med lussebullar. Jag längtar sjuuuuuuuukt mycket efter dem! AAAAAAH.
I'm addicted on lussebulls.


Sen var det utgång på lördagen.
A-L valde att dricka en cider som luktade och smakade kräk. (JAG upptäckte efter A-L's småklagande och en halv cider uppdrucken att denna cider var 7 månader gammal!!!!!!!!!!!!!!)
Men det var kul!
Strallz0r fyllde ju år så vi befann oss på O'learys vid 19.30 och åt en massa.
Sjöng lite fågel Roger för Roger i baren och gjorde skjorta och slips av sedlar.
Det var faktiskt roligt ute med vissa undantag!
Kvällen avslutades också med ett eller två härj.

Och så kommer the SPA-day! Hur lägligt är det inte att spendera sin bakisdag på ett SPA med ett gäng underbara snärtor? Mycket lägligt.
image758
"Usch vad badrocken är vass"


Mormor Marika ville ta med sig alla handdukar och badrockar hem och tvätta dem i sköljmedel.

image759
The boobflashes och lillblocken i trappan.

image760
Kinesen Ida tummen upp!

image761
Som en rädd hare. Men hon var jätteglad, förutom när vi skulle göra yogan.

image762
JapanSara, GladLinda och Crazy-eye.

 
Snyggve 1 och snyggve 2.

image765
Lite brie my friend? [brie-lovers 4-evah!]

Mys på rummet efteråt.
Ida gick på nitlotten med att sova med mig, men det berodde mest på att Malin valde att göra sina behov på vår toalett! Men jag hjälpte ju iof till sen.
Marika gick på nitlotten med att sova med the breather och the watcher eller som vi kallar henne, Malin.
Linda gick nog på nitlotten med att sova med morgonsur aka Sara.

Mycket uppskattad dag, kommer att upprepas!

Sen har jag inte gjort något särskilt resten av dagarna!

Resestatus: 11 dagar kvar.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback