tack äl..

..för the pepptalk. Nu är det inte långt kvar till löning!

En mycket angenäm helg har det varit.
Fredagen började med en ledig dag med lite bakning och en klippning på Ebba.
Kvällen fortsatte med lite tacos och pizza på Biteline med the gymkids och ett annat trevligt sällskap, Marika.
När vi hade svullat färdigt bestämde vi oss att rulla vidare till bowlingen där 4 banor väntade ivrigt på oss.

        

image777
Orättvist som jag tyckte det var att jag inte var med på någon bild, togs detta kort. Jag är ju iaf med på halva!

Halv 11 tog kvällen slut och jag åkte till the Hällström.

Lördagen började med hard work work.
Och fortsatte i sin rätta anda med en incheckning på Knaust Hotell.

     

image781
Jag gillade det lilla kitet man fick på toan. Knäppte detta kort med en säker uppskattning från syster Linda.


..speciellt den här lilla tandkrämen man fick!

10 tapas och 4 drinkar var senare var rummet trashat och vi blev utslängda.

Nejdå! så tokigt blev det inte!



Jag avslutar detta inlägg med ett mycket omtyckt kort både av mig och andra.
image783
haha, me like min lilla groda.



Kommentarer
Postat av: Äl the säl

Det var så lite så! Men du? jag tror att du har en vagina i..............näsan?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback