Sleepwalker

Jag är en sån som går i sömnen, eller var. Nu pratar jag mest.



Inatt kunde jag inte sova alls! Vaknade töösen ggr och till slut låg jag säkert en timme och vred mig.
Gick upp för att köra varm mjölk-tricket (man ska ju bli lugn av det) men var inte så sugen på att göra det på mjölkpaketet som gick ut 5:e okt.
Så jag gick och la mig i mors säng.
DEN ÄR MAGISK.
Somnade nästan direkt och man sover som en gud i den! Sjukt. Alla som sovit där håller med.

Tror jag ska ha några kvällar i veckan där folk som sover dåligt får komma och sova i hennes säng mot betalning förstås.
Skulle nog kunna tjäna några stålar inför resan.

Nu är min förkylning confirmed. Måste gå på apoteket och kolla upp nå supercure.

Har ju fixat det där facebook nu. Alla har ju det och jag var tvungen att kolla upp det. Sagt som gjort!
Fick då kontakt med Kate från London, som vi träffade i Thailand förra året, funderar på att komma hit till Sverige och hälsa på mig, Ida och Eva. Vore hur kul som helst!

image752
Kate längst till vänster, Eva, Köttnacke och Ida

hej hå, nu ska ja ringa facket om min stulna mobil

Kommentarer
Postat av: mig själv

vet inte vart kukbilden kommer från:) tror ja fick den av rönnken på msn hehe

Postat av: Li

passa så det inte är halsfluss siss

2007-10-11 @ 21:48:50
Postat av: mig själv

update

2007-10-16 @ 23:35:05
URL: http://normalin.blogg.se
Postat av: mell

errki the sleeptalker!

2007-10-17 @ 15:53:07
URL: http://mella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback