myshelg

Åt först middag här hemma med mamma, Linda, Anna, Ebba och Sussi. Hela familjen, nästan då. Jättemysigt var det och hetsigt som vanligt!
Sen for vi till big papa, såg på Hipp Hipp Hora och myste.
Söndagen bestod av långpromenix, film, kortspel, tacos, baka bullar, mer mys och film.

ÄLSKAR MIN FAMILJ OCH MINA VÄNNER.

Finns inga bättre än dem.

Idag skulle jag vara hurtig och gå på promenad med syster. Det slutade med att jag låg och sov 3 timmar i hennes soffa.

Bullbilder
       
The bullgang

image742
Klara att ätas

image743
Jag hade paxat den största. Ge'er häärifrån!

 

image746
Seriösa som alltid.

image747
Jens var hungrig.. (tack för hjälpen)

image748
Avslutar med det vinnande fotot under bullkvällen.

HAAAAHAHA ;)


Kommentarer
Postat av: mig själv

bullar is the shit! imorn?

Postat av: Li

haha, bullknarkaren marrki ^^

2007-10-09 @ 10:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback