luspank

det var det rätta smeknamnet för mig nu iaf!
17 kronor att överleva på i en vecka.


Gårdagen spenderades med som sagt en försenad promenad med Marika.
En visit på jobbet där vi gav Madde the present och fick fika.
Sen försökte jag tvinga Marika att gå runt sidsjön med mig. Och efter en viss övertalning och en viss Malin och smellyfishZelda som följde med som bonus gick hon med på det.
 

Sen bar det iväg till Pernilla och lilltrollet Isa.
image768
The pickers restaurant.
(The picker och poopie blev smeknamnen för Isa efter en del näspetande och bajsande)

image771
Men hon var ju bra go ändå!

Vi fick bulla + te och såg på pingu och läste Stora Björn och Lilla Björn ett antal ggr.
En favorit hos oss blev ändå.. bajsplutten! En bok om en liten anka som lärde sig bajsa på toan som de stora djuren gjorde!
haha, vi var mycket road.

Sen agning av the children och massa rostat morotsbröd med keso och hamburgekött (flåt malin och sara)

Idag är jag också ledig. Så det blir slött fram tills ikväll då det är biteline och bowling med the gympakids.
Och en viss Marika ska följa med och äta också :D
image772

Kommentarer
Postat av: hästmalin

blä

2007-10-20 @ 14:56:04
Postat av: Äl

Om precis 4 dygn, 7 timmar och 58 min får vi lön min vän. I´m counting down.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback