ge mig mera tid!

Hej kära vänner och fiender


Inte för att jag tror att jag har några fiender som läser min blogg iof, hör gärna av er isf, alltid kul att veta!

Varför vill alla helt plötsligt träffa mig samtidigt inom mindre än en vecka?! Ska jag dö där borta eller vad är det ni vet?!
Iaf har jag ingen tid alls känns det som, jag har klämt in en massa folk på luncher o fika och kvällar för att det ska kunna gå ihop. Om det nu går ihop!
Kommer säkert glömma nån! AAAAAH!

Schema

Onsdag
Dag: pappa
Kväll: marika, madde, pernilla
Torsdag
Dag: jobb till 14, fika med sussi, anna, linda. Äta mat med marrki vid 17.
Kväll: Jobba igen 18.30-21.00 på våran VIP-kväll och sen ut och äta med gympan som ett litet hejhejdå för mig och mys då!
Fredag
Dag: lunch med Åhlund kl.11.00 och fika med Frida kl 15.30.
Kväll: thaiförfest och bjuden till Idas avenyståhej.
Lördag
Dag: Jobba till 16. Sen shoppa med Ebba en timma.
Kväll: äta lankanmacka med Hellas och ha en myskväll.
Söndag
Kl 10.00 bär det iväg till arlanda!
Och både hellas och Marrki ska med i bilen! Roadtrip!

Bah, säg till om jag glömt nån jag ska vara med? iiiiih.

Igår var sista träningen innan resan.

image784
Mina coolingar till gympaungar.

  
På torsdag var det egentligen ett vigtest! Men jag kan ju inte vara där så de slapp nazi-errki. Men jag ska nog hålla koll på vilka som inte kom ner!

image787
Vickydicky alltid redo! Och så har vi lilla-my i bakgrunden.

image788
The newbies in the team. Blyga Lisa och grimas-Emma!

image789
Bajs-Jullan and moi ;)

image790
STORBILDEN på partyvickan! Glad som få! Henne kan man alltid skratta med.. och åt, me like!

image791
Krilledille med en jullan som skruvar!

image793
Och så avslutar vi med Jennifers arm där hon har rullat ihop hennes armhår till en hård boll! AAHAHAH.

Nu pappi, hej svej

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, äckel bilden på min arm ;) och vadå lilla my.. :D jag tycker jag är söt :P

2007-11-14 @ 09:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback