balalala

Kladdkaka/brownies

- 4 ägg
- 6 dl socker
(vispa dessa två först)
- 250 gram smält margaring
(avsvalnat)
- 3 dl mjöl
- 8 msk cacao
- 3 tsk vaniljsocker
(blanda dessa)
Häll det i en långpanna, 150 grader i ugnen, 30 minutos.

Voila! Där ha vi la receptiii till på fredag Mr Burns.


Igår var jag och the snake på en dansshow.
Jag var inte med och dansade, tyvärr. Vet att många har väntat på dom biljetterna.
image750
Men en massa breakdance var det och en jättesöt liten blond typisk svensk tjej som battlade. Ville ta med henne hem men det fick jag inte.
Sen lite fika och kortspel på waynes. Jag räknade ut att jag hade vunnit flest ggr...... (!)

Idag har jag snorat på kunder och nyst på deras påsar. I'm feeling the sickness all over me! Men ja knarkar citronvatten för tillfället så förhoppningsvis kissar ja ut de små bakterierna!


Status: 18 dagar kvar till avresa. AAAAAAAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback