and it's go-time!

Har ni ställt tillbaka tiden en timma?

Om 40 min så åker vi till arlanda! AAAAAAH.
16.30 går the flight.
Roadtrip med hellas, marrki och syster såklart.

shit mama

I onsdags var vi hos pappsen för en sista visit innan resan.
image794

image795
En kroppkudde till hellas, så han slipper sakna mig.
(den blev lite skev, men guuu så charmig den är ändå)


Hon ha varit med om mycket redan.

image797
jag vet inte alls vad vi ska använda dessa kort till, alls, dunno.

image798
haha marika....

image799
feegay and the hoe!

 

image802
hejdåhejdåhejdå!!!!


wiiiiiihoo.


Kommentarer
Postat av: Ida Westermark

Hej Erika!
Vi saknar dig redan! Hoppas du har det bra i Thailand! Ha det bra!
MVH Ida(i gympagruppen)

2007-10-28 @ 12:43:20
Postat av: Äl the säl

Ahhhh, ni är lite sämst. Men som sagt, jag är skyldig er en kaki. Have u read kammen i bajsvattnet inlägget?
heppåre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback