AAAH!

polisen ringde mig nyss och berätta att dem har hittat min plånbok nere vid ån där vid polisstation!
AAAAAAH!
Mitt körkort var kvar, så jag kan spärra upp det igen! wiiiiihooo
Sen fick jag ett nytt VISA-kort idag så, det spelade ingen roll. Kommer även få ett nytt sim-kort och så lånar jag en mobil av smaliN!

image736
You're not on my crosslist!

Spärrade själva mobilen förut idag också. Hoppas den dyker upp, nu kan ni inte ens använda den era snorungar! MOHAHAHAH.

Snart lax, sen papi.

howdyhoes

Kommentarer
Postat av: Stalker

"polisen ringde mig nyss och berätta att DE har hittat min plånbok nere vid ån där vid polisstation!"

2007-10-06 @ 16:04:59
Postat av: mig själv

så jävla bra :D (jag blev nästan tårögd i kassan)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback