Tervetoula!

Vet inte ens om det stavar sadar men valkommen!
Kanske borde lara mig nagra thaiord.. ska fraga en liten thai sen!

Imorrn borjar iaf operation negro. Det ar dags att bli brunare an mina vanner dar hemma i kylan.
Just nu ar det operation albino som galler. Vi ar fruktansvart bleka.

Idag har vi varit pa MBK och handlat lite smasaker.
Eller jag raka kopa tva skor for 600 baht. Alltsa ca 120 kr.
Men dem var jattefina! Kunde inte halla mig.
Egentligen maste ja spara shoppingen till pa slutet.. men jaja.

Och sa blev det en sarong till stranden, en vattentat vaska sa vi kan bada med vara belongings.
+ minihogtalare till ipoden! Fest pa rummet!

akutkissis blev ja nu sa ajoken.



Kommentarer
Postat av: Papa

6/10 här snöar det idag.Ni har det säkert skönt i den 30-gradiga värmen.Annars är det lugnt.Hej då.

2007-11-06 @ 09:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback