Spymaraton och skrackresan

Nu Mariel sa kanske det blir ett roligare inlagg. Men det kanske inte duger for dig!

Fast det hoppas jag...

Spymaraton
Spymaratonet borjade med att Linda valde att lagga nagra pizzor innan resan fran bangkok till Suratani eller hur det stavas. Egentligen skulle vi inte dit men dit vi skulle ta farjan ifran var det monsun.

Vi akte kl.19.00 fran Bangkok.

Pa bussen var bade jag och Malin hulkningar ifran att spy men hardingar som vi ar sa holl vi oss!
Men det var ju partybaten vi fick aka med, nu menar jag inte engelsmannen som satt framfor oss och drack singha utan att det var forbannat med vagor.
Sa jag och Linda blev sjosjuka och spydde med manga andra 4-5 ggr. Inte spec kul.

Vi var framme 13.00 dagen efter. Vi var hungriga...

Vi stannade i Koh pangan en natt ocksa.

Skrackresan
Vi tog baten idag till koh tao. Jag trodde vi hade sett stora vagor men icke.
Den har resan var varre.
2 timmar i gungandes fram och tillbaka sa att vi nastan valte med baten.
Var nara att hamta mobilen och skriva nagra sista sms.
Sen kom jag och malin pa att det fanns hajar i vattnet ocksa. Da tankte jag att det har var de sista ansiktena jag sag innan min dod, nagra patanda thai's och vasterlanningar.
AAAH..
Men sa latt blev ni inte av oss!
Nu ar vi har och har badat och fixat en bungalow..
Vadret ar lite sugigt dock, sa det kan ni gotta er pa. Men ska bli battre!

Bilder dyker upp pa normalin.blogg.se for min dator kunde inte hitta usp-porten saklart.

Och sa kan ni kolla alanb.blogg.se for lite exklusiva thaibilder. HAHA.

Snart ska vi ga och ata och se film!

yo mamas

Kommentarer
Postat av: marika

Ni får fan inte dö utan mig era jävlar!

Postat av: mariel

ok... det duger:)

2007-11-07 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback