ouff!

Kanns som jag har solsting. Varit finvader har hela dagen och nu har jag inhandlat:
- en ny bikini
- ett harband
- en keps (som man ser pa malins blogg)
- lite foda infor resan
- thaibyxor
- myggspray
- en till vattentat vaska till trekkingen

AAAAAAAH blir helt galen, har hittat hur mycket som helst jag vill kopa men jag maste ju vanta mer an en manad! (Shopaholicnerverna slar till) Nastan lite skakis..

Och sa har jag atit spagetti bolognese som smakade EXAKT som spya. Och det var inte bra for min mage for ja har matt lite konstig men *Brynet raddade med lite dimor till mig! Men jag at upp spagettispyan anda.. maste ju ha mat!

*Brynet: Malins apotekmamma

Fick en megastot nar jag skulle tanda lampan i var bungalow i Koh Tao forresten.
Antingen sa dog lillfingret men det jag hoppas pa ar att det blir som en spidermaneffekt. Att jag far en superkraft! Har dock inte haft nagon superkansla vad det kan vara for nat an men jag tror pa den iden.
Kan handa att jag sett for manga heroesavsnitt pa rad men vore inte det coolt anda?

Ja vet att Marika tycker det iaf..
(jag hade tankt att satta in en bild med mig och heroesganget, vi ar ju tight som fan, men lyckades ej pga skitdatorn men ni kan ju forestalla er den!)

Mr Burns: om inte marrkiles har framfort mitt message sa halsar jag grattis till u know what!

Nu ar det 20 min kvar tills var 12timmarsresa borjar..

(och ja, ja vet att vi ar huuuur bleka som helst pa malins bilder, men skrattar bast som skrattar sist!)

Syns om 4 dagar


Kommentarer
Postat av: oliwia

du erika, vet du vad eminem låten hette som vi har haft på tävlingen? den osm vi hade när vi gick i idags grupp? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback