Megamagknip och dromlagenheten

Nu ar vi tillbaka i Hanoi. suck.
Jag hatar vespor och tutor.
De borde bannlysas..

MEN en god nyhet, vara kameror ar back in buisness igen! Kul sa har efter vi varit pa paradison!
Men igen, var raddare i noden och angel Katarina som vi traffade dar har namligen tagit lite kort at oss sa lite minne har vi iaf!



Inatt vaknade jag av att Linda ligger pa toagolvet. Vad fasiken gor hon dar, tankte ja.
Hon hade jatteont i magen och kunde inte rora pa sig.
Jag gav henne alvedon och vatten och forsokte fa henne och somna.
Messade mamma och bad om rad.
"Hoppas det inte ar blindtarmen bara.."
Tack mamma, nu ar jag inte alls orolig.
Sa jag lag och titta till Linda i 5minuters-intervaller for att se om hon andades.
Ar det sa har det kommer att kannas nar mina framtida barn slanger ivag en liten hostning och man freakar ur?!
Men sen spydde hon och slog dacken.

Da kunde jag somna igen!
Sa nu mar hon prima sa alla vet!



Jag har knappt sovit pa 3 natter..
Det ar en liten mix av angest, daligt samvete, panik, oroligheter..
Jag tanker for mycket under min semester.
Jobb, skola, pengar, traning....... AAAH.
Men pa gott och ont sa har jag iaf skrivit ner:
- vilka jag ska kopa julklappar at
- vad det blir for julklappar ungefar
- lilla julaftonsklappen
Och gjort en skiss over min dromlagenhet. Jag vet vad ja vill ha for mobler, farger och fondvagg.
Ah vad fin den ar!



bilder kommer pa torsdag!

saknar er

ps. NI SOM SKA VARA MED PA LILLA JULAFTON, THE USUAL, HAR VAL INTE GLOMT ATT DEN SKA BORJA PA BOKSTAVEN P I AR!? ds.



Kommentarer
Postat av: mamsi

va bra att det inte blev värre med dig Linda. Jag skriver på din e-post sen. Ni ser väl till o äta ordentligt el. man är ju lite väl långt ifrån för att hjälpa er. Buss 4 går inte så värst långt.
Kramizzar mor

Postat av: marika

Såklart jag vet :) hittar inte mitt garn!!!! åke-projektet är på hal is!

2007-11-20 @ 19:38:43
URL: http://marikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback