hej hej hej hej!

Nu sitter jag och vantar ut middagen som vi ska ha pa Gecko ikvall.
Javlar vad gott det ska bli!

Haha.. jag har nog gjort det fulaste impulskopet hittills iaf.
Jag har kopt en....
GITARR!

Och jag kan inte ens spela.

Men lite coolt ar det val?! Ska sla igenom pa MTV ASIA.
Och nu maste jag ju verkligen lara mig spela ocksa, sa det ar king!
Plus att den endast kostade 160 kr vilket ar billigt och jag fick med ett laderoverdrag. Sen var den morkbrun och jattefin tyckte ja.
Jag ser hyfsat cool ut nar jag har den pa ryggen som en riktig gitarrhero pa vag till en spelning. Aiiight!

Ett annat inkop var ett par blaa tygskor for 18 kr. Lojligt!

Plus lite presenter som jag inte kan avsloja har saklart!

Bilder kommer imorgon, vagar inte koppla in mig pa den har datorn!

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte fulaste impulsköpet, utan bästa impulsköpet! Gitarr äger ju (den ser som sagt cool ut iaf) hoppas den håller under hemfärden bara, du får hota lastpersonalen på flyget innan så löser det sig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback