Fatholmen i Thailand

Det ar det nya viktvaktarprogrammet med stjarnor som:
- Peteiboy/Ruularn
- Errkibitch
- SpiderLinda
- No more Smalin
Nypremiar den 19e december pa 4an! Missa inte det!

Vi har svullat riktigt nu den sista dagen i Vietnam. Det behovdes!

Apropa spiderLinda.. haha.
Nar vi var pa Bangkoks flygplats och pavag hit, sa kommer en dam springandes efter oss (vi stod i en klunga vi fyra) men hon sprang fram till Linda endast och sa "Excuse me! U dropped this!".
Och sa var det en spidermanmask.. hahahaha.
Lilla Linda :D
Egentligen var det ungen som stod en bit ifran oss.
hahahaha.
Vi tyckte det var jattekul...

hej

ps.
Det finns 3 slags tutljud har.
1; det vanliga klassiska. Tut!
2. det hetsiga. Tut tut tut tut tut tut tut!
2; det hetsiga langvariga. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!
3; ett tutljud i form av en signal. tutututututtttuuuuudododiiyututut!
Jag ska monterar bort alla tutor och dranka dem i floden.
ds.

Kommentarer
Postat av: oliwiia

haha,okej jag ska förbättra mig. Vi kom tvåa, förlorade med 0.1 tror jag :@ vi mötte 4 lag tror jag:P kom inte ihåg. Det gick hyfsatt bra, men fristående har vi kunnat gjort DUBBELT så bra :D vi får hoppas dte blri bättre nästa tävling då.
MEN DU! JAG HAR BÖRJAT SKRUVA HEL SKRUV UPP TILL MATTBÄRG :D:D:D:D:D:D:D vi saknar dig !

Postat av: Birgitta

Hej hoppas att ni mår bra.Det gör vi'men Sanna har halkat idag och har ont i vänstra bakbenet.Vi undrar förresten om våra kommentarer kommer fram?Inatt var det kallt 10 minus.Pappa ska slippa mig i helgen jag ska vara häst och hundvakt.Fortsätt att ha det skönt. Vi hörs......Birgitta

2007-11-21 @ 19:55:18
URL: http://errki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback