en till sak..

saknar er alla sa ja har ont i magen!

maila garna sa ja inte har san hemlangtan!

Kommentarer
Postat av: Äl

Ja det var ett skämt, skulle betona MAN men de glömde jag visst. ska ändra till KällMAN nu...negro negro

Postat av: marrki

Jag förstår att du saknar mig, jag måste vara en stor förlust, helt klart! ;) nu har ni typ 6 veckor kvar, snart slut! pussss

2007-11-04 @ 20:11:39
URL: http://marikah.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi saknar er också.Här har det snöat ca 5cm,hejohå.
Annars är det lugnt.Hundarna trivs i snön.Imorgon måndag ska jag på eftervård på Hillsta.
Hälsningar Papa och tigerlilja.

2007-11-04 @ 22:22:38
Postat av: Victoria

Hej Errki! Vi saknar dig också. träningarna blir inte samma sak utan dig. KOMHEMSNART!
Kramis

2007-11-05 @ 13:02:21
Postat av: Anonym

Snöööööön är borta=( fan i fredags när de snöa så hafe ja råka druckigt lite för mycket grogg så typ kl4 på morgonen så prata ja med en polare på mobilen som oxå älskar snö men bor i skåne, så ja lova att göra en snö ängel åt han. så ut bar de kl4 på morron, snubbla i rabbaten, halka i slänten, men en jävla fin ängel vart de iaf=) å nu är den borta... så fort de kommer mer snö ska jag göra 2änglar åt er=) (å vem är jag, de hoppas ja ni fattar. hehe)

2007-11-05 @ 14:22:32
Postat av: ÄL

Men åååååååååå. Hallå, kom igen nu. Lever ni?

2007-11-06 @ 12:37:10
URL: http://alanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback