Bangkok igen!

amagad, nu ar vi har igen!
Men det betyder nya aventyr och denna gang till ett soligare stalle! Mycket bra planering!

Ikvall klockan 18, aker vi till chiang mai som tar 12 timmar (drygt men det ar ju anda pa kvallen/natten) och sen direkt pa morgonen far vi ivag pa en 2dagars trekkingtur! Ska bli sa javla kul!

Det kommer att bli:
- lunkning i djungeln
- rida pa elefanter (!!!)
- fa lara oss lite thaimatlagning med deras kryddor och orter
- bada i vattenfall
- aka bambuflotte
- aka forsranning (!!!)
- fa se byns thaidans pa kvallen
Hur bra later inte det har da!

Elefantridning på Koh Chang



wiiiie.. kostade bara 350 svenska kr for hela paketet! Billigt!

Jag och Linda tog aven var forsta massage igar. En timme for hela 50 kr! Vilket ran! not..
Skont som fan och lite knackning av ryggen pa slutet. Kingen.

jag vet att ni ar avis... hihi.
Men hade ja kunnat och om jag varit sa pass rik sa hade jag tagit med er alla! De roliga personerna da sjalvklart!

Eftersom vi ska pa denna trekkingtur sa kommer jag inte skriva pa 4-5 dagar men ni far jattegarna maila och skriva inlagg anda!

Inga bilder fortfarande tyvarr, jag lovar att fixa efter trekkingen!

Mammsen: Linda undra vad du har for mail och Ida fran gympan kommer kanske att ringa dig om birstanyckeln och da ligger den pa mitt rum, antingen i svarta vaskan eller nanstans dar.. :D
VI SAKNAR DIG!

Pappsen: Trekkingen ar i Chiang Mai i Thailand, du kan ju kika upp stallet om du vill. Tror du skulle gilla det! Vi saknar dig med!!

WB: Rakade skriva till din gamla mail igen men nu har ja din vanliga iaf! Hoppas det gar bra med zeldikorven!

Alan: Hur fick intervjun??!

??: Vem ar den hemliga som har skrivit ett inlagg? "Ni vet nog vem det ar", sa kan man inte saga! Jag gissade pa min konsumbanan Florran men.. osaker! Who are u stranger?

adjo sa lange

Kommentarer
Postat av: Errki

Hallå brudar! [email protected].
Ni ser ju ut att klara prövningarna är mäkta impad. Jag har intagit din säng Erika i 2 nätter för husdjurens skull.Känns som det är över, tror jag. Hur känns det för dig Linda nu när du är på plats? Kramar mor

Postat av: Errki

Hallå brudar! [email protected].
Ni ser ju ut att klara prövningarna är mäkta impad. Jag har intagit din säng Erika i 2 nätter för husdjurens skull.Känns som det är över, tror jag. Hur känns det för dig Linda nu när du är på plats? Kramar mor

2007-11-09 @ 15:51:09
URL: http://errki.blogg.se
Postat av: Moder

Hallå brudar!
Ni ser ju ut att klara prövningarna är mäkta impad. Jag har intagit din säng Erika i 2 nätter för husdjurens skull.Känns som det är över, tror jag. Hur känns det för dig Linda nu när du är på plats? Kramar mor

2007-11-09 @ 15:54:22
URL: http://errki.blogg.se
Postat av: Errki

Gör som du erika men jag skickar tre gånger så jag är säker att ni ser.

2007-11-09 @ 15:57:25
URL: http://errki.blogg.se
Postat av: ebba

heeej jag vill att ni ska komma hem jag saknar er för mycket.

och förresten har ni det kul vad har ni för er vad har ni jort?

puss och kram på er\ebba

2007-11-09 @ 17:34:50
URL: http://errki.blogg.se
Postat av: Papa

Här är det lugnt trots snö.Birgitta hälsar att hon kan massagera gratis,så de så.I morgon är det Hillsta som vanligt,det känns bra.Hundarna trivs i snön.Det är lite julstämning med snön ljust o fint.Hej o hå. Kör lugnt!

2007-11-11 @ 16:08:02
Postat av: Papa

Här är det lugnt trots snö.Birgitta hälsar att hon kan massagera gratis på jobbet sitt,så de så.I morgon är det Hillsta som vanligt, det känns bra. Hundarna trivs i snön. Det är lite julstämning med snön,ljust o fint. Hej o hå. Kör lugnt!

2007-11-11 @ 16:15:47
URL: http://errki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback