And more

  
- Lite mat pa Kha san road
- Jag och Malin pa baten till Koh Tao. Tjejen som spydde pa henne var dock inte med pa denna bild.

image818
Malin i sin nya fina regnponcho, som det var ett hal pa ryggen.

 
- Pa de eviga bussturerna fram och tillbaka
- Pa vag upp till byn

 
- Bambuhyddan vi bodde i
- the gang

image825
Linda och Pete!

Mina kara vanner och lasare, nu ska ni en sak fa se
inte ar det lillajulaftonsklappen som ska borja pa p
dar jag for ovrigt en king ide har
men tills dess ar det ratt manga dar
denna grej
har jag fatt av en javligt go tjej
det ar en grej som tagit over Akes ansvar
han finns fortfarande dar hemma kvar
Ake ar "skramma-bort-onda-ting"-spoket
men jag tror han lessnade pa forra reseboket
den ska ge mig bade tur och lycka
vad tontigt, kan ni fa tycka
men den paminner ocksa om dar hemma
det har, det ar faktiskt min lyckofemma!


Kommentarer
Postat av: A-L

weiii, kom hem nu. Du har fått din thaidos, vi har inte fått vår errki dos. enkel matematik....KOM HEM!

Postat av: mamma

Hej mina tjejer!
Jag hoppas ni inte är i Vietnam där det är översvämmningar någonstans. Var försiktig. Lyssna på nyheterna.

2007-11-14 @ 21:21:45
URL: http://errki.blogg.se
Postat av: mariki

ÅÅH kung att femman är med :) Saknar dig så mycket och fan va smal du ser ut, äter du? Eller det kasnke är som vi sa, lite av en diet att åka till thai! Vi har fortfarande inte fått våran skärm hemma så jag kan inte kolla/svara mejlen så bra! PUss

2007-11-15 @ 17:27:06
URL: http://marikah.blogg.se
Postat av: Snake

Miss ya!

2007-11-16 @ 12:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback