AAAAAH SNOO!

Shit vad mysigt det ser ut Alan och Sara! (och A-l.. ja vet innerst inne vad du kanner, du behover inte latsas langre..)

Pappa: Fan va mysigt med massa sno hos er! Kan tanka mig att hundarna ar vilda nu :P
Det ska bli kingen att fa komma till er och mysa i vintermorkret o leka i snon som forut! Vi saknar er!

Mamma: Ska forsoka hitta en redig blomma att knappa pa at dig :D Ge inte majzan for mycket mat som sist.. vill inte komma hem till garfield 2.

Anna: haha.. linsen?? har hon val aldrig kallats forr :P

Snart ar mina eksem borta, peppar peppar ta i tra (tar pa linda), har varit duktig o suttit i skuggan o smorjt in mig en massa!

Jag far faktiskt mysa lite med katterna har, de fina da.. aven fast ja reser med en allergiker (dock inte omojlig anda den token) och tva katthatare (ja, ja sa kattHATARE, de visar sin ratta sida nu under resans gang).

Nu orkar ja inte med de har, nu vill ja ha efterratt!

HEJ


Kommentarer
Postat av: Papa

Vi har fått ytterligare snö och sen har vi julpyntat.Adventsstakar o stjärnor och vid husvagnen har vi ljussatt en gran.lagom temp just nu -5 gr.Kör lugnt.

2007-11-30 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback