Tack för omtänksamheten

syster! Men jag klagar inte (eller okej, lite då) och jag vill ju träna så ja får härda till veckan hade jag tänkt. Men då måste de va borta!

Imorrn måste jag ringa tandis, för det verkar inte gå över.
Tack för tipset Ääääna, men det verkar ha gått för långt för tandköttet har börjat svullna över tanden som sitter bredvid. Kul va.

Och kul att du läser btw, hihi.

Idag har jag iaf jobbat. Det var jobbigt. Eftersom två sömnlösa nätter sitter i ryggraden. Tandis kommer bli svindyrt. Dyrare än min frisstid imorrn. Det suger.



image234
Vad kan vara bättre än att få en erika i födelsedagspresent?!

image235
Äntligen hets med smalin i helgen!

image236
Och dem här två åker till Norge.... :(  Ha så jävla kul då! (Jens! Marika vill jättegärna fiska! Och helst sätta dit masken själv!)

image237
inga kommentarer.

image238
Ska syster med i helgen?

image239
Snart åker Erik till chile och tjänar storkovan! Töp huuur lääänge som helst :(


Avslutar med en stenmark!
image240


tjarå

Kommentarer
Postat av: Li

höhö, varsågod! hur vet du att tandis kommer bli så dyrt, frågade du vad det skulle kosta lr? entei kommer tydligen hit imorrn, crull skulle hämta han på eftermiddagen. och så kommer bmoth upp till helgen, skoj skoj

Postat av: marlin

stenmark is the shit :D & fiskar-marika! entei och marcös då måste de bli hets! vet man hur länge dom stannar? kött

2007-05-10 @ 09:01:08
URL: http://normalin.blogg.se
Postat av: Li

de två karlarna kommer stanna över helgen, mer vet jag inte

2007-05-10 @ 11:37:37
URL: http://lindz0r.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback