Tack Bert

För att du läser min blogg till middagen! Måste vara roande! I know!


Är det kul att jag inte har sovit nåt inatt?
Är det kul att jag förmodligen har fått en inflammation i visdomstanden?
Är det kul att den har spridit sig till örat och halsen?
Är det kul att när man ska trösta sig själv med en glasspinne så kan man inte öppna munnen och äta den?
Är det kul att jag alltid lyckas få sitta bredvid ett alko på bussen heeeeeeeela vägen till skolan och man mår illa + att han börjar prata med en?
Är det kul att träffa en gammal killkompis när man ser som mest ofräschast ut?

Svar: NEJ! NO! NIET!

Ni ser ju vilka begränsningar jag har med mat när jag knappt får in en jävla glasspinne i munnen! GE MIG MAT!
Okej, den där gamla killkompisen var störig och äcklig när vi var små men man vill ju ändå se fräsch ut och att han ska sukta som gamla dagar. Jag antar att han suktade efter mig då. Eller så var det Ella han ville ha. Men ändå! Jag minns inte ens vad han hette, men han visste mitt namn eftersom han skrek det över hela bussen.

Mor hämta mig med nybilen (volvo s40, turbo, automat och vinge. Mamma tkr det är coolt) och så åkte vi och inhandla värktabletter och nåt hexamsdfnksdf som jag ska skölja munnen med.
Jag ringde ju tandläkaren och frågade om jag var tvungen att komma in o fixa det (snål) och då sa dem att ja skulle testa med hexamsdfnksdf och är det inte bra innan helgen måste ja gå dit. bluä

Eftersom jag inte sovit nåt inatt så knarka jag lite värktabletter och så lyckades ja sova på soffan 2 timmar nu. güt.



Jag lyckas ju alltid få nåt sånt här ja!!!!! Inte mina systrar, nänä!
Bara för att dem fick allergi så har jag istället fått:
- halsböld 3 ggr
- njurinfektion
- betten från thai som varat i över ett halvår (som jag, the doctor, fan har listat ut vad det är! Kronisk nässelfeber! Satt o läste och insåg att det var exakt så jag hade. Så ja ha köpt nå allergitabletter på apoteket. Hoppas det funkar!)
- visdomstandsjävlainflammation
- säkert nå mer som jag försöker glömma.
- vad kommer härnäst???! AMAGAD.


ikväll kommer radio och ska intervjua mig och några av barnen. Famous! Typ nå program som sänds imorrn. Handlar om idrotter som inte uppmärksammas så mycket och så ger dem idéer till föräldrarna vad barnen kan hålla på med. Bra reklam.
Ogillar sånt där egentligen men måste ställa upp!

hej min tjej

Kommentarer
Postat av: Li

vafan sluta grina och bli frisk nångång så vi kan träna bajsöga! koolt med radio, bra reklam även om du är chicken och vill banga. se till att få veta när det sänds så man kan lyssna. pappa vill säkert höra sin minsta dotter göra radiodebut ^^ bli frisk ditt mähä!

Postat av: anna

Hej Erika!
Jag har också haft problem med en visdomstand...köp Corcodyl och en liten tandborste. Du måste borsta noga o ta i så du får bort alla bakterier det blöder och det gör jävligt ont men inflammationen försvinner förhoppningsvis! Litet tips bara!! kram AnnaLångpanna

2007-05-09 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback