Snälla låt det bara vara jag

Petes oro över malins tafsande. Men han ljuger ju så bra så han borde inte oroa sig.

Oj längesen jag skrev nu igen. Det är inge bra. Blir så himla långt då ju! Hum..

Jag har ont i min visdomstand. Väldigt ont. Jag tror jag har fått en inflammation. Det är det enda jag tänker på nu. Att det gör ont. Och att jag har prov imorrn. Som jag inte kan plugga på för att jag bara tänker på hur ont jag har i tanden. Mamma tyckte synd om mig. Gjorde korv och potatis. Men jag kan knappt gapa. Känns som halsbölden.

Idag har jag alltså:
 -klivit upp
- pluggat
- sovit i soffan i tro att ja skulle bli piggare o sen kunna fortsätta plugga
- haft ont i tanden
- pluggat lite till
- sett på tv
- fått besök av brynets dotter Malin och frugan pete, dem kom med "coffeehousesallad". Alltså en sallad från statoil bestående av fullkornspasta, 5 fetaostbitar och två tomater. Dem var för ofina för att åka på ch. Har malin blivit en uppsalarstropp? Kan ju inte gå. Måste flytta dit och styra upp henne.
- gjort allt annat än att plugga som prata med mamma om hennes ungdomsliv, plattat hennes hår och sett/ser på hockey.

Helgen bestod bl.a av firande av Sara, gammhöken, 21 år.
image226
Med en outfit från Gina Tricot :D

   
Alla var superglada på Saras födelsedag. Jag vet inte om den här minen måste ha varit kvällens grej.

image230
Vilken trio, Jenna the spanish horseteacher och dem två som skulle hänga med ut i lördags men däcka i soffan.

image231
En cool effekt med Lindas kamera.

image232
Marikas promise nerskrivet gällande att hon lovade komma hem efter Malin på lördag kväll. Hon höll det. Malin var en banger.

image233
Pete var inte alls full. Ragga bara på Brotti och tafsa på Johan.

Jag och Marika bland andra var nyktra. Jobbarna i lördags. Så jag sov hos henne för att Jens skulle ut då. Jag är ju extrapojkvännen. Vi somna vid 12-tiden.
Dock väckta av en viss inneboende som kom hem och hade karatefylla i hela lägenheten. Mindre trevligt. Men det var ju Petes fel. Man ska inte prata med Pete när han är full, för då blir man jättefull och spyr på köksluckorna.

Jobb på lördag, rätt mycket fast okej på slutet. Vi stannade där och fixade till oss och for sedan till Agnetha da chief. Jättefint var det där! Åt tacos, hade riktigt roligt och for inte in till stan fören vid 1-tiden. Det blev svennes såklart, som vanligt.

Vet inte vad det är med svenssons men man lyckas alltid hamna där. Det är ju pisslitet och man får inte plats och dansa. Men man känner ju nästan alla. Sen kostar det inget o gå in. Säkert därför man hamnar där. Snåljåp.

"Följ med mig hem. Det är det enda jag har att erbjuda och det enda jag är bra på". Hej min tjej.
Jag och Maroschka hann med en vals och en mintuu och sen blev det hem till henne.
Igår vakna vi. Åt pizza och glass. Åkte på jobbet. Fixade Ebbas hår till ett kalas. Träna barnen och träna lite själv och kvällen avslutades med besök av 10 trevliga kamrater.

Bluä. Jag måste göra nåt med mitt liv. Kanske ska börja med o klara provet imorrn. Om jag inte flyttar det till torsdag så hinner jag plugga till det mer! Maybe.

Wiiiie, frissi på tors, äntligen!

Det kommer inte upp nåt när jag ska kolla hur många besökare jag har på bloggen. Betyder det att jag inte har några... ?


Kommentarer
Postat av: Bert

Du menar: -Betyder det att jag bara har en...? Som PRO-Stalker så kan jag ju trixa bort så ingen ser vart jag surfar. Men för frökens skull så klargör jag fakta i frågan. Jag har lagat vegetarisk lasagne och läst din blogg. En fin måndagkväll, med andra ord.

2007-05-08 @ 00:26:54
Postat av: malin

ok jag erkänner, vi var för lata för att åka på ch, inte för fina :) (men du måste fortfarande åka hit och styra upp )

2007-05-08 @ 23:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback