Oralsex kan ge cancer i munnen

mm, där ser ni killar! Oralsex är farligt, dåligt och okristet!
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,1066138,00.html


Igår satte jag mig och gjorde manikyr och pedikyr. Idag blev allt förstört på jobbet.

Majzan väckte mig, försov mig såklart.
Skynda mig till Marika och så gick vi till the firepractice på jobbet.
Sen blev det frissi! Äntligen!
Skola typ och hoppa in på jobbet (i onödan?) men alltid bra med lite extra hjälp såklart!
Efter det hem, slängde i mig mat och hälsa på camillas nya lya och så blev det glassbesök hos Marika.

Tyvärr blev det inga glassfläckar på byxan och klänningen utan marikas bruna hårfärg som jag skulle hjälpa till med.
Projektet är igång:
image241
Har lagt dem i ammoniaklösning, i pray for my lord.


Här är skorna jag råka köpa idag
image242
lovely!

och här är gårdagens träning:
image243
moi... ska passa en av kidsen. I like mitt häng.

image244
Här står dem redo.

image245
en.. jag vet faktiskt inte vem det är. Men en flickis är på G iaf. (flickis = bakåtvolt)



Här är några andra skor jag ha råkat köpa..
image246


här är en damm
image247
ser ni vart det är?

nu ska jag.. kolla till kläderna!

Kommentarer
Postat av: Li

fan va snygg skorna var! mkt bra köp syster. Oooh, fan va fint de har gjort! Visst är det bakom polisstation, vid skolan och kyrkan? När det blir varmare måste vi äta lunch och mysa och minnas när vi rensade ogräs där ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback