nu åker vi till spys

Gå in på denna blogg: http://crull.mchack.net/
Han är en karl som bara behöver läsare.
Varning: Ni som inte kan så bra engelska och får panik när det inte finns text på amerikanska filmer, bör hålla er borta.
image294
där är karln i skinnpaj.

Förresten! Min katt ha blivit påkörd eller sparkad! Kom hem i måndags och möttes av Majzan med ett konstigt kroppsuttryck. Ni vet när man vill sträcka på sig och känna ända upp till huvudet och så gäspar man. Hon såg ut och försökte göra det men lyckades inte så bra utan bara stod o skaka typ och gav upp och la sig.
Sen kände ja på lillmaggen hennes och så pep hon till. DUMMA MÄNNISKOR!
Så nu har hon fått vila lilljäntan.
image293
lillfisen. Skelögd också. Charmigt... haha hon ser så dum ut.


resan bokad nu
den gick på typ 1000 * 7
linda nervös som få
ska bli kul och se henne i bangkok stå
ultraexalterad och hyper
jag i hennes arm nyper
vaknar hon till liv och inser
att hon inte drömmer mer
pete tror fortfarande att hon bangar ska
en stor fet smäll ska han ha
eller ge malin pengarna
och han får sova på golvet o vi tar sängarna
längtar så mycket
nu har vi äntligen gjort de här rycket
en skön lång dusch får de bli nu
har gjort av med mycket pengar idag ju


arrividerci


Kommentarer
Postat av: Li

Köng dikt! :D Du Malin & Mamma, vilket dreamteam ^^ Ååh jag bara älskar de där korten på minimajzan, min lilla beabis (då, int nu, nu är det din baebis :)
Längtar tills jag kan ha en egen lite kattebaebis. Och kanske en människobaebis :P Nä go'natt

Postat av: mali

:D äntligen done! kungdikten as linda said! miss you kjellstroums

2007-05-24 @ 01:46:46
URL: http://normalin.blogg.se
Postat av: crull

Man tackar för reklamen, men kunde du inte valt en bättre bild? :D Jag ser ju ut att spara mat i kinderna som värsta hamstern! :D

2007-05-24 @ 18:43:32
URL: http://crull.mchack.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback