majs ger konstigt bajs

den t-shirten vill jag ha! Gul med en majskolv på.

jag mår illa. Jag tror att Hemköp försöker förgifta mig. Först köper jag tuggummi där.. som gick ut augusti -06. Sen åt jag cashewnötter därifrån idag, nu mår jag illa. Samarinen hjälper inte. Kanske ett toa-besök? Kan hända.

Hemköps egna märkesvaror ger extra mycket för pengarna. (mm, matförgiftning och mögel på tuggummi)
Alla våra EMV-varor testas för att vi ska vara säkra på att kvaliteten (!!!) motsvarar våra högt ställda krav och så att du som kund vet att du får en synnerligen prisvärd produkt. (not) Genom våra egna märkesvaror kan du själv välja kvalitets- och prisnivå när du handlar på Hemköp. (Hej, jag vill ha salmonella och helst lite mer flyt i min avföring, gärna extra dyrt, tack!)

Dumma hemköp. Dem hamnar på min banned4life-lista. Som jag kom på nu.

Helgen då. GALEN. För få på jobbet. GALET. 

I lördags var vi rockers! Marielle och "blame" (kalle trodde hon hette så) fyller år så då blev det rock/punk-tema.
Lyckas ju köpa en rocker-tshirt på carlings för 199;- som jag förmodligen inte kommer att använda nå mer. Men men! Hoppas på fler rockerfester!
Inhandlade även:
- ett sött blått och vittprickigt linne på carlings
- ett vitt baslinne på carlings
- en klänning på Gina
- massa trosor på Gina
Sen var det inte så mycket mer. Det är bra gjort för att vara mig! Tycker jag!

Hets på jobbet, skynda hem (mitt andra hem, marrki och jensis place) och rocka till oss. Var hos Marielle PRICK 19 och ingen creds fick vi! Sen trodde vi ju att vi såg miserabla och hemska ut MEN då fick vi en tutning av smågrabbar så då var vi nöjd.
- kvällens citat: yepp, still got it.
- Åt pizza som vi ångra.
- kom på 6 olika sätt att äta salta pinnar.
- en middagsklubb 1 och en middagsklubb 2 rök ihop.
- en gitarrspelande emil.
- två åkte bil ner till stan när de andra gick (whoops).
- en 10:a dooleys
- en glad åhlund med sin återförening med easterchicken.
- en donken.

image298
fika lite före, kan ju inte gå på tom mage

image299
skulle försöka se hårda ut. Men jag vet inte.. vad vi gör..

image300
visst ser hon rockig ut?

image301
jag gillar tightsen.. haha.

image302
Vi var glada rockers! Min aparm ser missbildad ut.
haha, marikas megapose. Svanken. Hennes nya nickname.

Blir mer bilder sen när jag fått tag på Micke rutbyxa.

Söndagen bestod av coffee house, film, aga få barn och bio på slutet. Pirates 3. Dock nicka jag till typ 3 ggr för jag var sååå otroooligt trött. Men filmen var helt okej, men föööör lång. Dryg på slutet. Det var där nickningarna startade.

Idag blev jag och Erik bjuden på tacos hos linda o stralla, det blev inget över. Men vad hade dem förväntat sig? Men man tackar och bockar.

Sen gjorde jag ett försök att göra hemprovet, the last one, gick väl sådär eftersom jag bestämde mig för att vila på soffan litegranna typ först.

Nu skriker magen.

Kommentarer
Postat av: mali

ni är bäst :) ses i övermorn

2007-05-28 @ 23:12:21
Postat av: marrki

jag gillar posen med tightsen :) jag ser fan gravid ut på den bilden, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback