kuckelurat med halva stan

kuckelura är veckans ord. En unge sa det i Extra Extra.. betyder strula runt tydligen.

Fredag
- jobb
- jobbigt jävla jobb
- sjuuuukt mycket jobb
- sjukt mycket pengar
- sjukt störiga kunder
- sjukt trött
- sjukt stökigt

Jag och Marika stanna till 19.40 då vi trodde att vi skulle få hämtning av EDLUND men nej han duscha istället.
Så då tänkte vi ta bussen och så ser vi när vi står vid hemköp, bussen åka från navet så vi toklöper upp nytorget och jag springer ut i gatan, andfådd och jävlig och stoppar bussen med en handrörelse som i:
- "stop! in the name of love! Before you break my heart" och
- "stop right now, thank u very much, I need somebody with a human touch".
Och ni som är så otroligt icke allmänbildade så var det bidrag från "The Supremes" och the one and only "Spice girls" (!!!!). Jag var Baby spice.

Busschauffören tyckte vi var duktiga iaf. Att vi kunde springa så fort. Mm, det tyckte vi med.
Kom hem till Marika och frugan Jens hade dukat upp för middag. Lasagne. Mycket gott. Jag åt massa. Sen ångra de att dom bjöd över mig.

Saturday - Tävlingen med tjejerna
- uppstigning 05.20
- checkar av om allt är med (dräkter, bedömningsunderlag, musik.. MAT!)
- 08.30, framme i hudik och dags för förträning
- 12.55, tävlar i första grenen. Hopp: 7.9. Inte världens bästa men bättre än vad jag trodde med tanke på lite nya varv.
- 13.37 (leet), tävlar i andra grenen. Fristående, 7.8. Vi ägde.
- 15.22, sista grenen. Matta. Och vi var bäst! 8.9!

Och vi vann. Såklart. Vi är bortskämda, nästan så man förväntar sig att vinna varje gång och skulle tycka det var pinsamt om man kan t.ex. 4:a. Skärpning. Men vi vann iaf!

image279
taktiksnack

image280
laddad för uppvärmning

image281
dåligt avis hon till vänster ser ut. Jag är ganska populär (...)

image282
tävlingsmys

image283
väntar på resultat!

image284
And the winners! If you aint first, you're last

Mitt lag stannade kvar i hudik och hade uppvisning inför Gymnastrada. Sen skulle vi egentligen basta o dona efter men icke.
   
Jag och Jacke åkte hem och såg på evighetsfilm och rabarberface.

Söndag - BRÄNNBOLL!
Satan va kul det var.
och satan vilken träningsvärk jag har
rimmade gjorde ju det där
kanske borde fortsätta det här
bananashake slinker nu ner i munnen
minnen av thailand är ej försvunnen
snart blir det en till trip dit
med syrran, smalin och kosmopiiiit. (pete)
vad blir det efter det då?
vart ska mitt liv för väg gå?
antagligen med malin sambo bli
förhoppningsvis dietist i uppsi
gud vad ja ångrar bananashake
måste se idol och ta en break



yo

Kommentarer
Postat av: Li

Skitkul att ni vann! King dikt!

Postat av: mali

u have to be my sambo i vår om ett år. hår hår

2007-05-23 @ 09:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback