hej svej

Så här ser crull ut på riktigt. Eller när han försöker vara normal och inte emo. Inte fas så att säga.
image296

Det här är crull när han är fas.
image295

vad fas betyder vet jag knappt själv så fråga mig inte.

Idag hare varit biff på ego (kunde dock biffat mer men man är så slööööö) och ursäkten var att hinna gå på stan lite innan ja skulle på skolan.
Gick förbi frisören min och kika om hon ha nå frisyridéer till på rockfesten på lördag. Skulle kika in hos na imorrn då. Hoppas hon kan göra nåt på mig! grymt vore det.

Skola.. sista provet. Ett hemprov. Någon som är bra på genetik och genteknik? (CRULL?) Alltså jag är inte omöjlig på att få hjälp.

Jobb, mycket jobb att göra, mycket jobb som inte hinnes med och löning imorrn. Yaaaaaaiks..

Fan, måste sluta droppa förbi marika. Tog en liten paus där på min cykeltrip hem (det regnade). Slutade med att ja åt godis och vi dela på en pizza. Bluaaa.. slut upp med sånt. Måste äta bra och mindre. Min målvikt är lååångt borta! BAH.

nu.. göra hemprov. kul. hej

Kommentarer
Postat av: crull

Shit vilken snygg kille, han skulle jag vilja vara, oj, det är jag ju! :P

Postat av: Marcus

Hälsovårdsmyndigheten rekommenderar ett dagligt intag av minst 20-25 fas vilket motsvarar 4-5 starköl á 50cl.
Detta bör man lägga på minnet.

2007-06-01 @ 01:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback