God kväll

Vilken nit jag åkte på då. Åkte ut till hallen för o träna, men ne då är det möte som man lyckas fastna på. Hade glömt bort det. Damn.

Har nyss tryckt i mig två tekakor med ost och salami helt i onödan. Kunde ha räckt med en men ne, jag bokstavligen trycker i mig den andra.

Det här är Marika. Hon ser ut att vara en snäll och rolig tjej men låt er inte luras, hon går inte att lita på!
image288
- Hon håller synpunkter hemliga förns efteråt då
- Hon "glömmer" att berätta en del
- Hon.. spinnar hellre med sin mamma istället för att göra cheesecake och se på scrubs med mig

Lite bilder från the hatparade!
image289
Dagens outfit. Jag vet inte riktigt vad dem har gjort men fint vare iaf!

image290
Dagens coolaste

image291
Dagens naughty (kolla benet på mor)

image292
Dagens busfrö


Imorrn ska jag och siss boka resan! Det har jag bestämt! wiho :D


nu ska ja googla på tips på klädsel. hejsvej

Kommentarer
Postat av: marlin

grymma hattar!! och bästa kinky-mum-märta!

2007-05-23 @ 09:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback