Fridens!

Jag mår illa. Kanske är pencillinen jag äter. Eller kaffedrinken och morotskakan jag åt förut på stan. Det tror jag.

Vakna, dammsög och diska och så for jag ner till stan och strosa runt själv tills Jacke kom och gjorde mig sällskap. Det är skoj när han är hemma. Han inspirerar mig.

Apropå dammsuga.. jag tycker om det. Eller inte själva dammsugning av en hel lokal, som på jobbet utan ljudet. Roligast är när man suger upp nåt som låter! Typ.. en sten lr nåt.. eller massa stenar! =)
Det är roligast att städa hos andra, tycker om när det blir snyggt och stilrent. Längtar till ett eget krypin. Va fint det kommer att vara!

Jag behöver en garderob. En sån där med skjutdörr. En stor sån!
För nu har jag hittat massa på stan.
- Två par söta skor på Lindex. Endast 129:-/st
- En söt vit mössa på Lindex. 99:-
- Ett gööööörsött linne på Indiska. Endast 99:-
- Ett basiclinne på H&M som ja ska ha under det gööörsöta linnet från Indiska. 98:-
Why oh why? Jag har inga pengar.

Nu ska jag äta. Sen blir det träning med tjejerna. Sista innan tävling. Hoppas det går bra.
Dem växer som ogräs! Kan ju inte ha tävlingsdräkterna ju! Måste köpa nya. Mina små änglar. Som inte är så små längre.

tja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback