Det där kan inte vara en fis!!!

Och det var det inte. Inte jens som jag trodde. Utan gödsel.. som luktade makrill.
Har nyss kommit hem från filmkväll med marrki, jensi och sambon. Jarhead blev filmvalet.

Idag har jag och Linda gått på långpromenad i solskenet. Stannat vid en damm och rensat den lite och matat ankor med banan. Felt like the king of animals. Flockades runt mig.
Såg ju faktiskt en grävling nyss som Jens jaga en stund. Farliga. Sånt ger jag mig inte in på.
Inte nyckelpigor eller svanar heller... (damn, mardrömmar inatt)

Sen for vi till hattparaden på travet där Ebba och hennes kompis ställde upp. Riktigt coola med tanke på att dem själva hade knåpat med dem igår. Dem kom 4:a och fick ett presentkort på Barnens Hus! wiiiie.
Sen blev det biteline med hela familjen! Det var mysigt. Alltid högljutt.. vi märks så att säga.
Bilder får komma sen, Linda has it.

Nu ska jag sitta och knåpa med varven inför tävlingen. Musik utvald och utbränd.

The attack
image277

Nyckelpigor intog badstränder
MALMÖ
På torsdagen invaderades Malmös badstränder av nyckelpigor.
Badgäster flydde från Västra hamnen för att undkomma de tusentals nyckelpigorna.


image278
KRIMINELL LIGA I NATTENS MÖRKA GRÄNDER!

Tror dem har kokat ihop nåt. Lätt. Nyckelpigeattack och luriga svanar. Prepare for the worst!
..Det gör jag, låser in mig och kryper under täcket... see ya, would'nt wanna be ya..

Kommentarer
Postat av: Anonym

numera vet vi även att grävlingar är jävligt snabba!

2007-05-18 @ 08:47:54
Postat av: ma lin

nycklipigor are evil!!! (visst har jag berättat om mitt nyckelpigs trauma när jag var liten?)

2007-05-19 @ 00:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback