Bortkastad kväll

Men Erika har alltid nåt i ärmvecket.
image248

Pekar även lite fel. jaja, jag och Malin lyckades bli the entertainment of the evening iaf. En Pete i repris så att säga!
Fredagen bestod av mys och nya filmen med Will Ferrel och Jon Heder, danatana... Blades of Glory! Lyckades dock somna till lite men det berodde inte på att den va dålig utan för att jag var dåligt trött.

Lördagen jobb och så skulle det bli en helkväll med Malin och gänget då. Jo.
Halvkväll kanske.
Bortkastad..
..ut i sjön..
..ut i intet..
..som en liten fis i rymden. Suck.
Razz till spillo.

image249
Jag dj:ar majsen.

Det var kul i början iaf. Jäkla röj.

   
Gogrillen.

image252
En Smith kom på besök från estocolmo/gutenborg med en Crull i famn.

Egentligen ska ja sitta och plugga inför provet imorrn. Men jag är så fruktansvärt oerhört opepp så det finns inte. Men jag vill klara det här provet, det viktigaste, kroppen, matspjälkning.. det är intressant.
Såg "du är vad du äter" förut, det kan man väl räkna som lite pluggning. Jag vill ju bli dietist.
Men inte ta hand om Bert Karlsson isf. Han var så ful i munnen och jätteotrevlig. Han förtjänar att se ut som en mumsmums. Och då menar jag bakelsen och inte mjaaaoow het, mums.

image253
Ett tråkigt folk som ville se hockey och eurovision. Orken. Var är festen? Jo, inne i köket med mig och Malin och the driver Linda.

  
VEM har min mössa? Det är frågan, det är gåtan, det är mysteriumet! Det är inte jag iaf! I want it back...

image257
Men jag kommer ju "aaaaaaaaldrig älska Malin lika mycket som Pete".
 #Quote Peter piper picked a peck of pickled peppers

Haha, Selma guddotter, 6 år är skön.
"Inte lågt att jaga Majzan, Inte lågt att klappa Sazza, Inte lågt att sitta i soffan..."
Men är det inte ett bevis på att hon sitter för mycket framför tv:n och är för lite ute i naturen och gör gubbar av kottar, pinnar och sten?

image258
Sköldpaddan var med i år igen!

                 

Några av kvällens deltagare. Eller jag tror det var alla faktiskt. Eller jag säger att ja inte vet för då kan ingen utebliven bli ledsen. Fast jo det kan hon/han men.. ja...

Lite info iaf!
- Bild nr 1 är till.s med bild nr 6
- Bild nr 2 är tillsammans med bild nr 4 och bror med bild nr 6
- Bild nr 3 heter "knuti" om man skriver hennes namn i sms utan att ändra över till vad hon egentligen heter
- Bild nr 4 är som sagt ihop med bild nr 2 och går under namnet städarn med kompanjonen bild nr 5
- Bild nr 5 är syster med bild nr 14 och aka städarn
- Bild nr 6 är bror med bild nr 2 och tillsammans med bild nr 1
- Bild nr 7 är singel och bror med bild nr 9
- Bild nr 8 är en festbanger och kortförrädare och är tillsammans med bild nr 12
- Bild nr 9 är tillsammans med bild nr 11och bror med bild nr 7
- Bild nr 10 är johan the hunter
- Bild nr 11 är tillsammans med bild nr 9 och är en annika
- Bild nr 12 är en bitterljuv karl och tillsammans med bild nr 8
- Bild nr 13 är en kosmosoldat och är tillsammans med bild nr 15 (till höger)
- Bild nr 14 är bäst och syster med bild nr 5 och tillsammans med bild nr 15 (till höger)
- Bild nr 15 är en Anders Smith och en sMalin som är tillsammans med bild nr 13 och bild nr 14
- Bild nr 16 är en marcus, också på besök
- Bild nr 17 är jennas tågpolare
- Bild nr 18 är Jenna som har hejhejhejdåfesten

Hur orkar jag? Orkar ni?
Istället för att plugga sitter jag och skriver dynga. Skärpning.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback