wooosah

Igår var jag på bio och såg Number 23 med Jim Carey, den var faktiskt bra! Handlar om han då som blir besatt av numret 23 och ser det överallt och får fram det ur hans namn osv.
Efter bion försökte jag och Erik hitta 23 överallt men vi blev snarare besatt av att vi aldrig lyckades se eller få fram det talet. Mitt namn blev inte heller 23 oavsett vad jag gjorde.

A 1               L 12                W 23
B 2              M 13                X 24
C 3              N 14                Y 25
D 4              O 15                Z 26
E 5              P 16                 Å 27
F 6              Q 17                 Ä 28
G 7             R 18                 Ö 29
H 8             S 19
I 9               T 20
J 10            U 21
K 11           V 22

Så, testa ni om ni får fram numret 23! T.ex. räkna ihop alla bokstäver i ditt namn och dela sen med hur många bokstäver ni har i namnet eller dela i hur många namn ni har eller ja.. finns många sätt. Man blir psyko helt enkelt. Enjoy.

Sen blev det äcklig brie, kex, jordgubbar och film! Mumma!

Idag har jag jobbat. Störigt mycket folk. Alla borde få provjobba under en löningshelg eller under julhysterin så ni får se hur störigt dumma Ni är!!! AAAAAAAAAH hets.

Men jag är inte bitter.

Utan nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig, köpt en maaaaaassa nytt ju, som:
- En rödvitrandig tröjklänning
- En blå klänning
- En vit prinsessklänning
- En roooosa t-shirt
- Ett svart spetspartylinne
- Ett vitt skärp
- Och benvitmönstriga tights

image132
Rödvitrandiga tröjklänningen som blev dagens outfit.

       

Ja, ja sa ju det, jag knarkar klänningar.

Sen är jag ju bjuden på middag hos kära Marika och Jens. Vi har börjat med middagsklubben! Den består av paren Marika & Jens, Anna & André, Linda & Stralla, Jag & ...ingen... Men jag är ju inte bitter! Sen kanske nog Erik blir en stand-in där, om han vågar då.
Iaf så ska varje par eller jag ensam då laga en middag varje månad åt allihopa! Värsta mysigt! Så nu äre M & J's tur!
Oh, måste fixa mig.. ska försöka övertala Marika att gå ut så ja måste se lite party ut.

yo mamas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback