see ya, wouldn't wanna be ya

Jag knarkar kläder.

Just nu är det klänningar som gäller.

  
Måste ha, måste köpa kläder imorrn, måste spara mina pengar... NEJ JAG VILL HA, NU!

Apropå det, alltså klänningar och inte mitt beroende så testade jag min balklänning idag. Kunde ha den, eller jag tror det iallafall eftersom dragkedjan är sönder efter balkvällen. Och nej, det var inte pga att jag scora och var tvungen att slita av mig den utan för att jag helt enkelt inte fick av mig den på kvällen, så jag fick sova i den och sen gå hem från efterfesten i den och så fick mor sprätta upp "mig".
Tänk er en bakis almost-student i rufsig frilla, rosa balklänning med tjofs eller vänta jag kan visa ett kort..
image129

image130
ack så fina vi är.

Igår var la familia på players och åt då. Fethamburgaren där är god god gooo. Mysigt vare.


Gårdagens citat: Vart kommer Linköping ifrån? (Sussis fråga om var Linköpings hockeylag)

ps. kakorna var jättegoda marrki, duktig du ds.

ps 2. Linda, du ska laga en dinner för mig!! :D ds 2.

Malin är hetsarn när det gäller thaithairesan. Vi ska ju åka, men ni är hetso. Bara för att ni har allt planerat! Så vi får väl flyga med olika flyg då!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAH HETS.

pöZz


Kommentarer
Postat av: maliN

ja men de har redan gått upp 1000kr om ni vill va seg seg så får ni betala för de men vi ha ju pengar nu de har ju redan blivi dyrare din gamla kaka! :)

2007-03-22 @ 18:30:12
Postat av: Li

tja knarkarN! laga middag? vafan tror du jag är nå wonderwoman lr?? ;P trots mina upprepade misslyckande i allt vad heter mat och bakning ska jag ge mig på att göra såna där marrki-kakor imorrn till pappa. blir de svarta ska jag övertala honom att de ska vara så. köper han det inte ska han få nå öl sen testar jag igen. birgitta kan bli kivigare dock, kanske måste droga henne. nu sova hos barnen, AAAAAAAAH!

Postat av: Anonym

Råkade klicka mig in på din blogg på något vis och såg de super fina kläningarna! Tänkte bara höra var de kommer ifrån? =)

2007-03-22 @ 21:48:37
Postat av: Errki

Det är ifrån; den vita med svart skärp från Cindy lee hos revolveclothing. Den vita med fickor från
be you k/ laredoute. Och den blommiga från asos!

2007-03-22 @ 23:18:38
URL: http://errki.blogg.se
Postat av: Errki

Klänningarna sys av en designer från Sundsvall vid namn Bert Persson. Grym kille med fingertoppkänsla för kvinliga former, med och utan kläder!

2007-03-22 @ 23:20:33
Postat av: Men åhh

Var du tvungen att svara 2 minuter före mig. Nu blev det ju helt sämst

2007-03-22 @ 23:21:19
Postat av: Errki

haha, osis :D

2007-03-23 @ 16:48:37
URL: http://errki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback